2 keer op exact de vooropgestelde datum dit ik obv de tool op deze site gebruikte. (had ze hier op de bevallingslijst lijst ook doorgegeven - bij de jongste zelfs al 5 dagen voor NOD). Volgens de gyn de ene 4 dagen te laat, de andere 4 te vroeg. Ben net uit nostalgie nog eens de posts gaan bekijken in de bevallingslijsten waarin ik me aanmeld met de uitgerekende datum
Ik met 38+1, maar ben 6 dagen vooruit gezet met de termijnecho, iets dat naar mijn mening onmogelijk was ivm net gestopt met de pil en bevurchting die onmogelijk 6 dagen eerder had kunnen zijn, dus eerder met 37 +2. Wel ingeleid overigens.
Nee de eerste 2 overtijd en de laatste 2 eerder. Maar zat wel heel dichtbij met de laatste, die is 20 min voor 12 geboren, dus 21 min later en het had wel op de uitgerekende datum geweest
Nee, hier niet. De eerste kwam met 38+5, de tweede met 39+5 en de derde maakte het helemaal bont en bleef zitten tot 41+1!
Ik ben een paar dagen eerder bevallen. Ik was uitgerekend op 7 mei. Zelf hadden we doormiddel van een tool/app berekend dat ik op 4 mei was uitgerekend. Onze dochter is geboren op 4 mei. Ben benieuwd voor onze 2de uk. Zelf hadden we berekend op 28 december en na de 12 weken echo zeggen ze nu 31 december. Ben dus weer benieuwd
1e..precies op de uitgerekende datum( gehaald ivm zwangerschapsvergiftiging) 2e...9 dagen te laat..spontaan 3e...3 dagen te vroeg gehaald. ivm grote baby( bijna 10 pond)
Ik met 39.4 maar ben wel met 39.3 ingeleid. Denk als dat niet was gebeurd, ik ver overtijd zou zijn gelopen. Hopelijk deze keer zonder inleiding voor de uitgerekende datum