Wie is bij jullie de klusser in huis?

Discussie in 'De lounge' gestart door Loeki2, 6 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn man kan beslist niet klussen, dus doe ik zelf de meeste klusjes in huis en echt grote klussen moeten we helaas uitbesteden, wie doet bij jullie in huis de klusjes? (en dan bedoel ik niet het husihouden)

2. IK! mijn man houd niet van klussen.
    dus schilderen, meubels in elkaar zetten, lampen ophangen, gootstenen uit elkaar halen, ik doe alles :)

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja ik sta nu idd te schilderen, plinten te plaatsen en zo. Als mijn zwager er is wil mijn man wel 'helpen' zeg maar, maar verder dan wat spullen sjouwen komt ie dan ook niet weet je ;)

4. maar ik vind het zelf ook (gelukkig) echt leuk om te doen.
    en daarnaast doe ik het ook liever zelf want hij heeft 2 linker handen.
    hahaha

5. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ooh wat een handige dames hier!

mijn mannetje is timmerman...lucky me :D

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    mijn man toch wel.
    maar ik heb ook wel mijn handige momenten, ben ook erg goed in oplossingen te bedenken.

7. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Mijn manneke doet het meeste qua klussen.. maar ik help meestal wel even mee.. :D

8. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik kan wel een hoop dingen, maar ik laat het mijn vriend eigenlijk altijd doen..

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hahaha
    mijn vriend en ik hebben allebei 2 linker handen ;) maar verven enz doen we samen altijd

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mijn man!
    Hij maakt echt van niks de leukste en handigste dingen!
    Het gaat niet altijd als het nodig is...maar uiteindelijk gebeurd het wel (in de meeste gevallen :-D).
    Nee, ben best trots op hem!

11. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Mijn man doet hier altijd de klusjes in huis. Maar ik kan heus wel een spijker in de muur slaan :)

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.056
    2.193
    113
    Brabant
    wij beiden eigenlijk. al vind ik dat als ik gekookt heb, hij best even dat ene dingetje kan gaan ophangen.. maar ik kan het best..
    Is maar net hoe het uitkomt hierzo:)

13. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Nou eigenlijk ook mijn man, omdat ik dan denk dat ik het niet kan. Maar als het dan te lang duurt begin ik er uiteindelijk toch zelf aan en dan gaat het meestal harstikke goed.

14. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    Wij klussen altijd samen :)

Nee hoor, als we beginnen met klussen reageert ie met 'dat doe ik wel want jij hebt 2 linkerhanden' waarna hij 5 uur aan t ploeteren en aan t vloeken is en dan tenslotte vraagt of ik even help en dan is t zo gepiept :D

15. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Toen wij net gingen samenwonen was ik echt de klusser en mijn man kon met moeite net een kastje in elkaar zetten.

Inmiddels klussen we samen en heeft mijn man een echt klussersoog gekregen (met een beetje hulp en sturing van mij)

16. valhalla

valhalla Niet meer actief

Hier is dat echt mijn man! We hebben ook een oud huis dus moeten veel klussen. Sommige dingen kan ik wel, heb pas nog een vensterbank op maat gezaagd, vastgekit, mooi afgewerkt en geverfd en een stekker maken lukt me ook nog wel, een ikea meubel in elkaar zetten ook maar daar houdt het op.

@ Sim80 dat klinkt herkenbaar. Alleen maakt hier mijn man het dan altijd af, om verdere schade te voorkomen :D

Wel veel handige dames hier!

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik heb een man met gouden handen.

:D

Lenen loeki?, ;)

18. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Mijn vriend!

19. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier eigenlijk allebei wel. We zijn beide redelijk handig, dus het ligt er maar net aan wie er de meeste tijd (en zin) heeft. Meestal komt het er op neer dat we 't samen doen.

20. als mijn man meehelpt met een kast in elkaar zitten krijgt hij de dag ervoor al buikpijn.

Deel Deze Pagina