1 september ga ik trouwen, en ik ben dus op zoek naar een mooie trouwjurk. Deze wil ik gaan huren, aangezien dit goedkoper is dan kopen. Tegen die tijd ben ik 6 maanden zwanger, zijn er speciale zwangerschapsjurken? Weet iemand waar ik in de omgeving Groningen, Friesland eventueel Drente mooie trouwjurken kan huren?
Kan wel 1 tweedehandskopen, maar dan weet je niet zeker of die past, en moet ie misschien nog ingenomen worden enzo. Weet niemand waar ik een jurk kan huren?
Ik heb het ook gedaan, maar bij een winkel in zeeland dus dat is voor jou geen optie..(en dat was ook geen goeie trouwens...)
goed idee van je om er één te huren. ik heb er toen één gekocht en later weer verkocht. voor ongeveer 50% van de koopprijs. ik denk dat je dan met huren goedkoper uit bent. http://www.trouwwinkel.com/
bedankt, die van trouwwinkel.com had ik ook gevonden, alleen zijn ze op vakantie tot 19 juli. En die in drente heb ik gebeld, maar die verkoopt alleen trouwjurken.
Ik ga de 23 van deze maand trouwen en heb via marktplaats een zwangerschaps trouwjurk gekocht. Deze is nooit gedragen omdat ze 7 weken te vroeg beviel van haar zoontje. Dus ik heb een nieuwe jurk voor 100 euro super toch
Kijk is op Neckermann of Otto, daar staan hele mooie jurken tussen voor weinig geld. Huren is vrij prijzig, je betaald een hoge borg, als de jurk per ongeluk vies word of beschadigd ben je je dure borg kwijt. Veel succes met uitzoeken. Groetjes