Ik! Mijn man doet wel al het schilderwerk, maar ik ben van het boren, zagen, timmeren, meubels in elkaar zetten (ook de babykamer toen ik 7 maanden zwanger was). Ik vind het nog leuk om te doen ook.
Nee kasten inelkaar zetten laat ik ook maar niet aan mijn man over, we hebben alleen Lundia, dus hoe moeilijk kan het zijn denk je dan misschien, maar zelfs dat snapt ie niet Zo ook bij onze nieuwe keuken, vraagt de aannemer hoe het met de afwerking zit, oh doen we zelf wel zegt mijn man dan doodleuk en wie mag het vervolgens opknappen ... moi.
Ik. Mijn man houd er niet van en ik wel. Hij heeft er ook het geduld niet voor en ik wel. En hij heeft er weinig handigheid in en ik wel. Het enige wat íe wel eens doet is een lamp vervangen of zo, maar dat is dan puur omdat ik er zelf niet bij kan. Of als voor iets behoorlijk veel kracht nodig is. En ik laat hem lekker de banden plakken! Als ik ze moet plakken steek ik ze altijd juist verder kapot! Meestal komt het er trouwens op neer dat hij de fiets dan naar de fietsenmaker brengt Ach ja...mijn man heeft weer andere 'kluskwaliteiten! '
Mijn man is de klusser bij ons en heeft al ontzettend veel gedaan. We zijn al 5 jaar bezig en nu zijn we wel (tijdelijk) gestopt. Alhoewel... nu heeft hij weer ergens luiken op de kop getikt, Die gaat hij nu zo maken dat ze aan de voorkant komen te hangen. Het is ook wel echt zijn hooby. Ik ben voor de koffie, boterhammen tussendoor en ritjes naar de bouwmarkt.
ik ben de klusser.. Mijn man is handig met pc dus tja zo ieder zijn talent.. moet wel eerlijk zeggen dat hij steeds meer leert en aan pakt net zoals cira zegt met een beetje aansturing komt ook mijn mannetje heel ver. yippie
Ik.... Laat het mooi door mijn man doen. Maar ik wil wel een korte uitleg geven, ik ben best handig al zeg ik het zelf. Hout, metaal, banden plakken, schilderen, monteren: heb ik allemaal van huis uit geleerd omdat een meid ook best een schroevendraaier kan hanteren. Maar mijn man, die is zo 'n Pietje Precies, als hij een klus aan mij overlaat, kijkt hij me op de vingers. En als het in zijn ogen niet gaat zoals meneer belieft, dan is hij in staat het over te doen. Ja en dan heb je aan mij een verkeerde, als je wilt dat het gebeurt zoals je wilt, doe je het maar lekker zelf. Bovendien vind ik op mijn beurt weer dat hij soms erg langzaam klust... dus we hebben het als volgt verdeeld als er geklust moet worden: Manlief doet het en ik zorg ervoor dat ik uit de buurt blijf. Op die manier hebben we al menig echtelijke ruzie kunnen voorkomen Maar meubeltjes monteren is mijn ding, want zonder op te scheppen ben ik degene die deurtjes wel goed kan afhangen. Dat lukt manlief op een bepaalde manier niet Groetjes van Kiki
in mijn vorige relatie was ik echt de klusser van boren tot schilderen,keek veel naar klusprogramma's maar nu is laat ik het over aan mijn vriend die is echt heel handig hij is monteur (shopmontage) en richt dus winkels/benzinepompen in het schilderen laat die enkel aan mij over omdat hij daar een hekel aan heeft
Mijn man, hij is timmerman. Maar ik draai mijn handen er ook niet voor om. Als ik op hem moet wachten kan het soms wel maaaaanden duren
Mijn vriend. Alleen moet ik hem er altijd wel aan herinneren welke klusjes er moeten gebeuren, want hij is een ster in het uitstellen van klusjes die gedaan moeten worden....Terwijl als er ergens gereedschap in de aanbieding is, mijnheer het wel gelijk moet hebben... Om het vervolgens in zijn gereedschapskist te laten liggen...