Wie is creatief met het haar van haar dochter??

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lara78, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    meisje hier heeft helaas kort en dun haar waar nog weinig spannends mee te doen is

2. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Ons meisje is een flinke krullen bol en helaas klit het aan de achterkant heel erg, meestal kam ik het goed uit en heeft ze het gewoon los.

Soms heeft ze een staartje in maar buiten het probleem stil zitten hebben we nog een probleem en dat is dat elk elastikje dat ze voelt er uit moet ;).

Zal zo even kijken of ik een foto heb van ons meisje met een staartje in.

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Hier een kroeskoppie.
    Haar haar is best lang, alleen doordat het zo krult lijkt het een stuk koter.
    Ik heb er vaak een strik clipje in of een haarbandje.

4. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Bekijk bijlage 82370
    Heb zo snel geen andere foto, maar hierbij een foto van afgelopen maandag, incl beesiej voor de voetbal ;)

5. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
  6. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Oh ik ben jaloers!
    Onze dochter is 2.5 en begint nu te groeien, maar is nog echt een beetje fluis en zooo dun.
    Kan net 2 staartjes maken.

Iemand tips voor zulk haar? Het staat zo leuk al die frutsels en ze vindt het zelf ook leuk!

7. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    hier nogal vaak twee knotten op haar hoofd.

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha zo grappig om te lezen dat sommigen dat invlechten zo knap vinden, ik vind het juist heel makkelijk, maar ik heb dan ook een kindje dat goed stil kan zitten. En ik heb vroeger heel vaak mijn haar ingevlochten (en dan ermee slapen zodat ik de volgende dag wat slag in mijn supersteile haar had ;)). En ik vond het op die foto helemaal niet zo goed gelukt, helemaal niet zo netjes. En ook een beetje scheef ;).

Die knotjes ga ik binnenkort weer eens proberen, vind ik zo leuk staan! Maar Eva wil altijd haar elastiekjes uit als ze gaat slapen (behalve bij vlechten), dus dan had ik net de knotjes erin ongeveer en dan trok ze ze er weer uit. Maar de laatste dagen slaapt ze niet overdag en dan vind ik het wel de moeite waard ;) (ik vind het best lastig om ze mooi te krijgen, Eva heeft aardig wat haar dus je moet flink draaien om een knotje te krijgen)

9. Lara78

Lara78 Actief lid

1 jan 2008
    272
    0
    0
    Wat een leuke reacties allemaal!! Ik ben blijkbaar niet de enige die wat inspiratie nodig had ;)!

Het invlechten ga ik ook een keertje proberen, dat ziet er zo leuk uit! Helaas is het haar van mijn meisje te kort voor één vlecht dus ik ga meteen de uitdaging aan en probeer er twee! Ben benieuwd. Gelukkig blijft ze redelijk goed zitten voor de tv ;).

Wat ik vaak zelf doe is drie staartjes maken achterop haar hoofd, van boven naar beneden. Eéntje met alleen de bovenste haren (de pony zegmaar) en dan nog eentje halverwege haar hoofd (met de bovenste helft van de loshangende haren en de haren uit het eerste staartje) en dan maak ik de derde staart met de resterende haren. Dit is goed te doen en ziet er leuk uit, zeker met verschillende kleuren elastiekjes. En met dit warme weer is het heerlijk voor haar want alles zit lekker stevig vast!

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hier ook crea-bea. Met de teletubbies, krijg ik alles voor elkaar haha.

Even wat foto's opzoeken:

Bekijk bijlage 82785

2 invlechten

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

Bekijk bijlage 82787

Al vind ik zo'n grote staart ook superleuk bij d'r staan. Het kan eindelijk een beetje, zonder dat er haar tussenuit valt.

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

Bekijk bijlage 82791

Ik had ook nog een foto dat ze zo'n netje in d'r haar heeft, maar die kan ik nergens vinden.

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

Bekijk bijlage 82792

Gevonden, dit is trouwens wel van heel lang geleden, hihi. Nu heeft ze veel langer haar.

Ok, dit is echt de laatste foto van haar.

Ow en trouwens, ze heeft wel vaak wat 'speciaals' met d'r haar, maar toch merendeels, of aan de bovenkant zo'n staartje naar opzij of 2 staartjes in.

15. Lara78

Lara78 Actief lid

1 jan 2008
    272
    0
    0
    Wat een leuke foto's zeg! Jij bent idd creatief met het haar van jou dochter! Ongelofelijk dat je het voor elkaar krijgt met die zachte haartjes. Ik zit maar te klooien.... :D

Gisteren voor het eerst geprobeerd om in te vlechten maar dat is me niet gelukt. Net als ik de eerste paar plukken goed had draaide ze net haar hoofd weg en... weg vlecht damn.... Haar haartjes zijn ook nog zo zacht! Ik had het wel vochtig gemaakt met de plantenspuit maar toch vond ik het erg lastig...

Maargoed, ik blijf proberen!!!

16. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    @wendyp
    wat leuk dat netje!!
    Dat ga ik ook es proberen...

@lara78
    (kheb niet alles gelezen, dus kan dubbelop zijn..)
    misschien een klein beetje schuim of gel in haar haar doen voordat je staartjes gaat maken. gewoon water droogt zo snel en maakt het zachtje haar niet wat stroever

Hier overigens een kroeskoppie (mixje holland/afrika). Ze loopt nu met 15 staartjes rond. allemaal driehoekjes op dr koppie. een heel werk, maar ze vindt het gefriemel wel lekker eigenlijk.
    DVDtje op, dan kan ik haar haar doen... 20 minuutjes blijft ze zo zitten hoor

17. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    oooh ik mag ook graag friemelen met het haar van mijn dochter:D
    ik heb op het moment geen foto's bij de hand,maar ga er vandaag of morgen wel heel wat plaatsen.

tja ze heeft gewoon pech met een moeder die kapster is haha.;)
    maar ze laat het wel toe hoor,haar haren moeten altijd perfect zijn:$

18. toefje

toefje Niet meer actief

wat een onwijs leuke dingen!
    Ik kan niet wachten tot mijn dochter lang haar heeft.
    onze zoon wil vaak ook geen gel in.
    maar bij onze zoon wil ik het nu wat langer laten groeien...

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ojee... dit moet ik natuurlijk ook gaan doen.. nooit bij stilgestaan.. hahahahahahah

Deel Deze Pagina