Wie is creatief met het haar van haar dochter??

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lara78, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda86

Linda86 VIP lid

Hihi, ik kan echt niet wachten tot ik ook mag! Nog 9 weken (zo'n beetje) dan ben ik uitgeteld, en dan waarschijnlijk nog een hele tijd wachten voordat 't haar eindelijk een beetje op lengte is (als ik naar Milan's haar kijk).

2. toefje

toefje Niet meer actief

up leuke dingen bij

3. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Poeh, wat zijn jullie creatief zeg met de haren van jullie dochters. Ik zie hele mooie dingen voorbij komen. Sommigen zien er heel ingewikkeld uit. Ik zou bijna blij zijn dat ik een jongen heb. Beetje met je handen erdoorheen, beetje gel en klaar.....!

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Heb ik hier ook gelijk een vraag over; waar kopen jullie leuke elastiekjes en 'haar-dingen'? Ik kan wel aan die fluffy elastiekjes bij de drogist (meestel KV) komen, maar ik kan verder gewoon niks leuks vinden en daar baal ik zo van!!!! Wil graag leuke dingetjes in dr haartjes doen, maar het lijkt wel alsof het óf altijd op is óf dat ze het gewoon niet hebben!

5. toefje

toefje Niet meer actief

moet je even kijken bij de hm.
    zulke leuke dingen...

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Goeie, ga ik toch maar eens kijken (ik kom er eigenlijk nooit ;))

7. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    zeeman heeft ook leuke speldjes, verder c&a, h&m, claires

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

h&m, claire inderdaad, six heb je ook, maar die zit niet overal.

Die roze stoffen elastiekjes koop ik trouwens gewoon bij de zeeman.

Wat ik me trouwens afvroeg he, hebben jullie thuis ook een elastiekjes-monster? Ik raak die krengen telkens kwijt! Ik denk als ik naga hoeveel elastiekjes en dingen ik ooit gekocht heb, dat ik er zowat een rubbere boot mee kan vullen, haha :D

9. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    hahah ja ik letterlijk, iedere keer als ik haar haar ga doen moet ze een stiekje vast hebben om te pulken. Vaak vergeet ik het terug te vragen of ik krijg t niet. En als ik dan eens opruim (haar speelgoedbakken ofzo) dan heb ik opeens weer een huge voorraad :D

10. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Leuk al die foto's zeg!

Ik probeer ook altijd wel iets leuks met Dianthe haar haar te doen. De meeste dingen die ik hier zie en lees heeft ze ook weleens in.
    Alleen het netje moet ik proberen, de elastiekjes liggen al een tijdje klaar, maar al die scheidingen... Het lijkt me zoveel werk (en ik ben niet zo gauw tevreden, haha)

Wat ook leuk en heel erg makkelijk is (heb ik hier nog niet zien staan) is een 'slordige knot'
    Je maakt een hoge staart en die doe je dubbel (je trekt hem de laatste keer dus niet helemaal door het elastiek). De lus en het haar dat niet door het elastiek getrokken is doe je een beetje nonchalant om het stiek heen draaien en zet je vast met een paar leuke kleine klemmetjes. Zo dat er nog wat plukjes los zijn, een beetje slordig dus.
    Twee mooie speltjes erbij om het af te maken en klaar!
    Duurt maar twee minuten en staat toch heel verzorgd.
    Hij kan ook met twee knotten, of een scheve knot met zijscheiding.

Vandaag heeft ze dit toevallig ook in, met vlinderklemmetjes van de Action. Heel goedkoop en leuke kleurtjes.

Ik haal de haarspullen ook vaak bij de Hema, ook niet zo heel duur.
    Want wij hebben ook een stiekjes- en speldjesmonster in huis en dat beest heeft een honger joh! :D
    Dus ik moet regelmatig de voorraad aanvullen en dan is wel wel fijn dat de spulletjes niet zo duur hoeven te zijn.

Ik heb trouwens van de week ook het harenkam-probleem opgelost.
    Ze zit altijd te piepen dat ik haar pijn doe, maar zelfs al voordat ik uberhaupt begonnen ben met kammen. Ik doe namelijk ook echt voorzichtig, heb nog trauma's van mijn eigen moeder die mijn haren kamde, haha!
    Dus ik heb vorige week een andere kleur kam gekocht en verteld dat ik speciaal voor haar een Zachte Kam heb gehaald.
    En gelukkig... deze kam kamt inderdaad stukken zachter! :D
    Ik kan nu zonder problemen haar haar kammen.
    Misschien een tip voor andere mama's!

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ja vooral dat slaaphaar kammen! Pffff....

Ik doe tegenwoordig al cremespoeling in d'r haar, dat scheelt ook hier wel.

Maar die kam, ga eens proberen, maar of het lukt ;)

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Thanks voor de tips meiden, toch maar eens verder kijken dan mn neus lang is ;).

Ik doe er 's morgens (omdat ze s' avonds onder de douche gaat) altijd een beetje haarlotion in 'plakt' het wat meer en gaat het beter om een staartje of knotje te maken....

13. Samama

Samama Niet meer actief

Dochter voor de tv en mama kan los met borstel en elastiekjes :D
    Wat ik zelf heel leuk vind is een halve staart, of een halve staart en dan de onderkant ook een elastiekje in. Hoge staart of een lage staart met klemmetjes. Invlechten gaat nog niet daar is het nog net iets te kort voor.

14. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    bij de wibra hebben ze ook heel veel keus voor weinig geld.

15. naoual28

naoual28 Actief lid

9 dec 2007
    138
    0
    0
    Waar heb je die haarband gekocht want meestal zie ik in de winkel
    alleen geschrikt voor kinderen boven de 3 jaar.

16. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    sorry dat ik ff inbreek op je bericht, maar ik zag laatst deze site, de haarbandjes zijn vanaf 0jr!

BABY Haarbandjes | For My Baby webwinkel

17. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hier lust het elastiekjesmonster ook haarspeldjes :)
    En dan hebben we het nog niet over haarspulletjes die op het kdv achterblijven danwel mee terug naar huis gaan :)

Overigens hier groot fan van de antiklitspray van de Etos. Werkt zo goed als meteen zelfs op zweterig slaaphaar :)

Eergister maar weer even de zeeman geplunderd voor haarelastiekjes met daaraan lintjes met een kraaltje.
    Kun je goed meevlechten danwel gewoon voor een staart. Ons bezoek afgelopen weekend vond ze zo leuk dat ze de laatste 2 mee naar huis kaapte :)
    Gelukkig kosten ze wel 80ct per 2 dus dat was een makkelijk "kadootje"
    En meisje was er superblij mee.

18. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    dit is alweer 3 jaar geleden:$

19. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik moet youame's haar altijd nat maken en dan doe ik anti klit erin van gliss kur erin wel prijzig maar je doet er lang mee
    en de staartjes vlechtjes enz blijven lang beter zitten

20. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    de haren van mijn nichtje ook gedaan

Deel Deze Pagina