Lopende baby's

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Klijntjuh, Aug 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

May 28, 2010
    1,059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Wie heeft er hier een kindje van onder een jaar die loopt?
    Ik ken een jongetje dat met 11 maandjes los rondliep.
    Andy rent al aan mijn handen, en loopt langs alles, dus wie weet loopt hij ook al los met 11 maanden.

Hier meer loop-baby's?

2. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    zowel Nikita als Max liepen met 11 maanden los. nog wel wankel maar ze liepen los:D Max liep met 7/8 maand langs de tafel of de bank en rond 10 maanden korte stukjes van bank naar tv meubel maar echt afstanden doet hij nu sinds 3 maanden afleggen. best stoer. nu is t natuurlijk al steviger en valt hij niet zo vaak meer en sinds 3 weken kan hij nu los opstaan midden in de kamer.

maar wie weet.

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Mijn dochter loopt nog niet los maar haar nichtje liep ook al met 11 maanden, heel leuk om te zien!

4. Karoke

Karoke Niet meer actief

Hier eentje die met 10,5 maand los liep. Hij liep wel meteen behoorlijk stabiel, maar kon ook al heel lang langs dingen lopen. Met 5,5 maand kon hij zich namelijk al optrekken in de bank en langs de leuning lopen, toen kon hij ook al behoorlijk netjes aan de hand meelopen.
    Langs meubels en dergelijke kon hij "pas" met 7,5 maand omdat hij eerder niet kon kruipen en dus niet tot aan de meubels komen. :D

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    gijs liep met 9,5 maand overal langs, en ook super goed aan mijn handen...maar liep pas met 15 maanden los ;) dus het kan ook anders lopen ;)

6. pinter

pinter Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    4,015
    1
    36
    noord limburg
    Sietse begon met 7,5 maand zich aan alles op te trekken,met 9 maanden schuifelde hij langs tafels en stoelen en met 10 maanden begon hij voorzichtige losse stapjes te zetten.
    Nu is hij een jaar geweest,en loopt hij al netjes los.
    Het zijn geen hele grote afstanden,maar als ik even naar de brievenbus aan de weg loopt komt hij mooi achter me aan te sjouwen,zo lief he....

7. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

Jul 14, 2011
    399
    0
    0
    Hier ook een "snelle" naar mijn idee.
    9 maanden oud en sinds 1 week kan hij helemaal zelf losstaan op de grond.Denk dat hij binnen 1 maand zijn eerste stapjes zet.
    Hij loopt nu al meters met zijn loopduwkarretje.

8. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

Jun 16, 2007
    2,054
    2
    0
    tussen hier en daar
    hier ook n snelle baby , de oudste iig , die was 9 maanden toen hij los liep , vond het zo vreemd gezicht , klein kindje dat loopt hihi
    de jongste was niet zo snel

9. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    daniel liep met 6maanden rond de tafel, en met 11maanden los en gelijk heel goed. Nu met 1,5jaar loopt hij echt hele grote stukken zelf als we gaan wandelen. Nu loopt hij over alle stoepranden en die "parkeerstoepranden". Vind mn kleine jochie veel te snel groot worden!

10. misa

misa Niet meer actief

Dit vraagt om foto's! :) ;)

11. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Ons zoontje liep ook al stukken met 11 maanden.
    Het gaat dan wel erg snel hoor, maar natuurlijk trots.

12. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    oudste was net 2dg 11mnd. nichtjes ook. ken er eigenlijk best veel met 11mnd. 2de was net 1 jr. maar die trok zich eerder op in de box. nog geen 7mnd (bijna ;)) de oudste ook 7,5mnd.

13. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

Dec 6, 2009
    1,409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een snelle. Ze liep met 10maanden en 1 week helemaal los, een paar pasjes. En nu met bijna 11 maanden gaat ze als een speer :)

14. krullenkop

krullenkop Niet meer actief

De oudste liep hier met 10 maanden en 2 weken los.

15. Karoke

Karoke Niet meer actief

Nu vroeg ik me trouwens ook nog iets af: wanneer vertel je dat je uk kan lopen? Op de moment dat ze stukjes (een pas of 4 of zo) los zetten, of op de moment dat ze echt heel het huis door lopen? Want hier bijvoorbeeld zat daar nogal een groot verschil op, hij liep een pas of 4 (besefte dan meestal wat hij deed, dan stopte hij en draaide om, eigenlijk een pas of 8 dus :D) met 8,5 maand, maar het was dus 2 maanden later vooraleer hij constant rondliep. Sinds toen is kruipen echt bijzaak geworden.

16. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    mijn zoontje liep met 8maanden langs de box en alles. ( dagen voor zijn eerste verjaardag ana de hand, maar los lopen durft hij nog niet echt. Sinds een weekje doet hij nu 2 of 3 stappen los tussen de bank en de tafel maar that's it. Komt vanzelf wel :)

xxx

17. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mijn neefje liep met 10 maanden al ^^ raar gezicht hoor.

En ik vermoedt zomaar dat Carmen voor haar eerste jaar ook los loopt omdat ze net 2 dagen t kruipen heeft ontdekt maar t klimmen en het optrekken ook al.

18. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

8 maanden liep onze oudste....was toen wel tussen de tafel en bank of duwkar.
    met net 10 maanden liep hij echt helemaal los en kon hij gewoon langdurig loslopen, soort van rennen enz.

Onze jongste daarintegen rolt onze jongste met ruim 9 maand en hij is nu 10 maand en kruip nog niet.

Dus ja groot verschil he.
    gr brenda

19. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,742
    1
    0
    Mijn oudste was ook 10 mnd toen hij losliep. En hij kon het eigenlijk meteen goed. Met 11 mnd rende hij door het huis.

20. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Mijn zoontje van 7 maanden trekt zich nu op aan de spijlen van de box en blijft dan staan. Ik ben dus benieuwd hoe dat verder gaat. Leuk om te lezen dat er meer van die snelle kindjes zijn :)

Share This Page