Ik denk dat Berend de chef is Erna Bosi333 Schildpad Robertsaskia Berend BellaLuna Panda81 Emiel Loesie1982 Frans
Had eigenlijk Frans als laatste verwacht die de chef zou zijn, maar ja, soms verkijk je je er echt goed op. De andere spelers hadden het wel goed. Ben benieuwd naar volgende week.
Had ook helemaal niet gedacht dat hij t was haha, wat stom.. Ik dacht die ene man met dat litteken, weet z'n naam niet..
Sanne maakt een goede kans (als je haar snijwerk gezien hebt!) Maar ik wacht nog tot donderdag om mijn keuze vast te zetten. Ik vind het erg leuk en heb het elke week nog goed gehad.
Had deze week niet helemaal gevolgd dus ja dan kun je het ook niet zeggen. Hoop dat ik het aankomende week weer wat beter kan volgen.
Eerst toen het voor de kijker wel bekend was, dacht ik dat het zooo makkelijk te zien was, en ik snapte niet dat die mensen het weleens fout hadden.. Maar nu het voor de kijker ook geheim is, heb ik het zelf ook wel eens fout
Mijn idee van deze week: het meisje is het in ieder geval niet denk ik. Die Jeroen is wel heeel kritisch. Beetje te vind ik!!
op die nieuwe zender rtl lounge zijn herhalingen van oude afleveringen! vandaag afl. gezien van die vrouw met dat raw food! dat niks boven lichaams temparatuur mag,(kun je toch geen koken noemen dan?) en ze alleen maar water met komkommer serveerde! (en daar ook nog eens gevoelsmatig 48 uur over deed) tuurlijk ieder moet zo leven zo als hij dat wilt maar doe dan niet aan zo'n programma mee,!!! de rillingen liepen toen al over mn lijf van haar vreselijke lieve ik ben zo goed in de wereld en zo hoort het en niet anders punt houding )en vandaag weer net zo!!! sorry wou ik ff melden verder heerlijk programma als ik tijd heb!!
Ik denk zelf Rini, maar moet ze eerst nog zien koken inderdaad. Die van gister kan het ok wel zijn. Weet alleen niet hoe hij heet.
Die van gisteren heeft ook een goede kans want hij had in elk geval expres een veel te groot hoofdgerecht gegeven. Ik ben benieuwd naar vanavond!
Ik ben ook benieuwd naar vanavond maar ook naar als die Jeroen kookt, stiekem hoop ik dat die finaal de mist in gaat ofzo. Je mag best kritisch zijn maar die Jeroen vind ik een beetje té.
Die Rini ken ik ergens van...........ben er alleen nog steeds niet achter waarvan! Misschien idd horeca (aangezien 2 exen van me werkzaam waren op restaurant-gebied), maar zeker weten doe ik het niet Mirre