Kijk hier eens naar... hoe oneerlijk kan het zijn?!

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by cybi, Nov 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    Why not, right?

Denk dat ik niet meer hoef te zeggen, de ene nog walgelijker dan de andere.... :x

2. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

Jul 8, 2009
    1,445
    0
    0
    Om eentje heb ik toch wel moeten lachen. Die met dat t-shirt volgens mij heeft hij dat niet eens doorgehad...

Maar ja als je je kind zo in een draagzak hebt zitten :(.
    En over de "poses" nog maar te zwijgen....
    En roken tijdens de zwangerschap sta ik ook niet bepaald achter. Een kennis heeft 2 miskramen gehad en bij de 3e keer gewoon stug door blijven roken, dat snap ik dus echt niet. Gelukkig is die zwangerschap wel goed gegaan...

3. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Volgens mij is dat t-shirt van een metalband, Tool. Wel gave band.

En er zitten minder leuke foto's tussen inderdaad. Maar die gothicvrouw met een baby'tje in haar armen? Wat is daar zo verkeerd aan? Ik zag laatst een papa met zijn 2 dochters in de supermarkt lopen. Zag er ongeveer net zo als haar uit. Kinderen hadden geen gothic kleding aan en ik neem aan dat ze gewoon een hoop liefde van huis meekrijgen.
    Ik luister zelf ook naar metal en nu ik dit hier zit te typen draag ik een trui met 2 doodskoppen erop. Ben ik daarom een onverantwoorde ouder? Nee, dat vind ik toch te ver gaan.

Het lijkt me dat elke foto zijn verhaal heeft. Je kunt veroordelen, maar daarmee breng je alleen maar meer negativiteit. Je kunt ook hopen dat ze eens opmerken dat ze misschien iets fout doen in de opvoeding van hun kind.

4. valhalla

valhalla Niet meer actief

Aparte site inderdaad. Met behoorlijk wat schokkende dingen. Wat ik wel belachelijk vind, is dat er ook ouders met een goth-uiterlijk opstaan en dat dat dan het enige is dat ze 'fout' doen.

En die kindjes op een festival, die net zo gekleed zijn als de ouders... Jeetje, dat is voor een dagje! Kom zelf ook op die festivals en kinderen vinden dat doorgaans juist hartstikke leuk. En ik heb er nog nooit iets negatiefs meegemaakt. Ter vergelijking, vorige week gingen ze voor me in de rij bij Ikea nog met elkaar op de vuist.

Sorry, ik draaf een beetje door.

Maar jee, m'n bek valt wel open bij het zien van zoveel trieste beelden. Open achterin een pick up truck, met geweren, achter het stuur... Hopelijk komen die mensen er snel achter dat ze dom bezig zijn.

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    en die foto van dat babietje die een split te eten krijgt,
    hoe oud zal die zijn, het is echt nog maar een heel klein babietje!

6. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    sommige foto's vind ik echt shocking, zoals die met die slangen, brrrrr zou ik echt nooit doen. Met die geweren, tja, mijn familie in turkije hebben ook allemaal pistolen of geweren. Mochten wij ook altijd mee op de foto, vonden we stoer. Maar er zat echt geen munitie in. dus die foto's vind ik niet zo raar.

7. Devy

Devy Fanatiek lid

Aug 23, 2008
    3,437
    1
    0
    Tilburg
    Sommige foto's denk ik echt van wat is daar nou erg aan? Bijvoorbeeld waar de ouders een alternatievere kledingstijl hebben. Maar bij anderen gaat mijn haar recht overeind staan en zou ik het liefst wat verstand in de hoofden van die ouders rammelen.

8. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    die man met dat tshirt trek de aandacht maar je moet ff verder kijken op die foto daar sta een nogal gezette vrouw op en die heeft een kindje beet nou zo zou ik niet lopen en bij die foto's krijg ik wel een beetje de gedachte van sommige zouden geen ouders mogen zijn.

9. Devy

Devy Fanatiek lid

Aug 23, 2008
    3,437
    1
    0
    Tilburg
    Nee hoe die vrouw haar kind vast houdt is op zijn zachtst gezegd niet erg voorzichtig. Ik doel ook meer op de foto's zoals helemaal onderaan pagina 7. Genoeg om de fashion-politie erop af te sturen, maar de kinderbescherming?

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

Inderdaad sommige foto's zijn niet echt shocking, maar andere daarentegen...

11. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,037
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    Sommige zijn wel lachwekkend...zoals bij May 19th, een meisje die zich heeft onder geplakt met inlegkruisjes

12. melloncollie

Ja die heb ik ooit eens binnengekregen in een mailtje met grappige foto's, dus ja een hele andere strekking.

13. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    Ja, daar moest ik ook om grijnzen; da's echt zo'n actie van 'n peutertje dat mamma's inlegkruisjes te pakken krijgt. Hilarisch toch?

Dus sommige foto's vind ik niet echt shocking, anderen daarentegen weer wel heel erg...

14. valhalla

valhalla Niet meer actief

Nou ik het zo bedenk, mijn ouders hebben ook nog ergens een foto waarbij ik een pistool op mijn broertje heb gericht, dat was het dienstwapen van een kennis die bij de politie werkt ;) Zou ook niet misstaan op deze site.

Maar goed, sommige dingen zijn echt wel te erg...

15. melloncollie

Ja, maar kleine broertjes maken het er ook naar hoor, damn!
    :D

16. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Als de meeste van deze foto´s zie dan denk ik inderdaad waarom begin je aan kinderen , pffff .. Die sloeries die daar van die ordinaire foto´s gaan zitten maken terwijl die peutertjes toekijken daar word je toch misselijk van , bah .. en een vader die zijn kindje naakt daar de fles staat te geven daar zie ik ook het nut niet van in .. daarintegen vind ik sommige foto´s gewoon lachwekkend..

17. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    Wat een reacties! ;)

Jullie hebben helemaal gelijk hoor, sommige foto's vind ik er helemaal niet tussen horen! Zolang kinderen liefde krijgen, wat is er mis met gothic kleding. En hoe grappig is het als je kind zich helemaal onder plakt met inlegkruisjes.

Maar ik heb vooral met het schaamrood op mijn kaken gekeken naar foto's waar kinderen gewoon getuige waren van de seks van 2 volwassenen. Sommige foto's zat ik echt bij te gruwelen, zulke mensen moeten eens een bezoekje van de kinderbescherming krijgen!

Maar goed, ik ben blij dat jullie bij sommige foto's ook hebben kunnen lachen!! ;)

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Sommige foto's vond ik inderdaad wel lachwekkend.
    Dat kind die achter een winkelkarretje hangt :D Ik zie Nathan zo hangen.

De meeste foto's daar in tegen.... Naar de kinderbescherming doorsturen.

( Wij hebben trouwens ook een foto waarop het lijkt alsof Nathan aan het bier zit, maar d'r zat water in.... Volgens mij zou die er ook wel tussen passen... )

19. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Hihihi, zo'n foto hebben wij ook :D
    Mijn zoontje lag (hij was toen nog baby) zo koddig en loom op de bank met rode blosjes op zijn wangetjes van zijn tandjes, dat ik er een leeg flesje bier bij heb gezet voor de foto :D

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahahaha :D

Hier was het op vakantie, papa staat heel stoer naast 1 of andere put met een biertje in zijn hand. En Nathan staat ook heel stoer met een biertje ( watertje ) in zijn hand er naast, net anderhalf. Zag er wel erg grappig uit :D

Share This Page