Begin van de week naar m'n broer voor z'n verjaardag. Wonen niet echt dichtbij dus kunnen doordeweeks niet effe op de koffie. Dat hebben we gisteren dus gedaan...
Naar de kindjes van twee meiden hier van ZP...ééntje omdat het kindje ernstig ziek is en de andere omdat het kindje na lange tijd weer herenigd is met z'n mama.
Ja. Omdat ik weet dat veel mensen de "ouderwetse" papieren kaarten toch nog het leukste en meest persoonlijk vinden. Ikzelf dus ook.
Naar mijn nichtje omdat ze zwanger is.... En tegelijkertijd naar mijn broertje en zijn vrouw 2 kaartjes, 1 omdat ze ook een kindje verwachten en 1 omdat ze verhuisd zijn....
1 naar mijn neefje en 1 naar mijn nichtje omdat ze allebei geslaagd zijn voor hun eindexamen. En op dezelfde dag ook 1 naar mijn vader alvast voor vaderdag, gewoon omdat ik de kaart zo leuk vond.
Naar collega omdat ze bevallen is. Morgen ga ik ook weer 2 kaartjes posten... 1 naar een vriendin en haar moeder om ze te feliciteren met het tante en oma worden. De andere naar hun dochter/zus.
3x kaartje verstuurd 2 weken geleden omdat mn zus, vriendin en de vrouw van een vriend van mijn vriend een baby verwachten En heb ook nog een kaartje gestuurd naar een forum-lid.. Haar zoontje kwam eindelijk thuis ..
De moeder van mijn ex omdat ze weer een grote doos met cadeautjes voor mijn zoontje vanuit Frankrijk heeft opgestuurd. Ze heeft hem nog niet eens ontmoet, maar ze zag mij als een dochter en haar 2 eigen kinderen zullen waarschijnlijk nooit kinderen krijgen (1 reden waarom haar zoon mijn ex nu is..) dus ik denk dat ons zoontje heel belangrijk voor haar is.
Naar 2 vrienden, eentje heeft een prachtige zoon gekregen en het andere stel een prachtige meid. En een kaartje naar me broer die is geslaagd voor zijn diploma.
Er ligt nu een kaartje klaar om verstuurd te worden aan iemand hier op het forum, die pas bevallen is van haar dochter. En ik heb vandaag het geboortekaartje gekregen. Dus gelijk een mooie kaart gekocht.
Mijn lieve nichtje voor haar verjaardag. Met een grote bos bloemen omdat wij van haar ALLE babykleding tot en met maat 80 hebben gekregen (onze zoontjes zijn in het zelfde seizoen geboren).
De moeder van mijn beste vriendin. Omdat mn beste vriendin bijna 2 maanden geleden is overleden en ik haar wil laten weten dat ik aan haar denk. We hebben dagelijks contact, maar af en toe een kaartje vind ze ook heel fijn.