Wie is de Mol 2012

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door pinguin72, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie is de mol?

1. Anne-Marie

2. Diorno

3. Frits

4. Hadewijch

5. Liesbeth

6. Maarten

7. Marion

8. Marit

9. Tim

10. William

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

Wel toch? :p

Hup Annetske, doe ook een gok..! :)

2. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    toch twijvel ik naar willem met die rode petje toe....

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Marit is voor mij ook afgevallen als Mol.
    Ook al zou je 2 jokers weggeven, als Mol zijnde heb je daar toch niks aan. En waarom zou de Mol de kas gaan spekken. Als Marit de Mol was dan had ze ongetwijfeld voor de jokers gekozen. En op die toren maar zwaaien en roepen dat ze niet naar binnen mogen komen op het eind en ook aan Tim vragen of ze tijdens het telefoongesprek aan de groep wil bevestigen dat ze niet de toren op mogen komen.

Dan blijven voor mij Liesbeth en William over.

Hebben jullie de opmerking gehoord wat Liesbeth zei toen ze voor de gein 10 seconden mollenboekjes uitwisselde?:p Kan een hele bewuste hint geweest zijn die niemand op dat moment serieus neemt omdat het hele uitwisselen van mollenboekjes een grap was.:$
    Bij de bootopdracht zat Liesbeth in de boot en heeft ze weinig ingebracht, hield zich erg op de achtergrond.
    Bij het enveloppe-joker spel wilde ze heel resoluut als eerste.
    Zo kon ze de anderen op het idee brengen om ook maar voor de joker te gaan. En vooral niet onderhandelen want dan ziet de rest dat er meerdere jokers te verdienen valt. Bij de stadwandeling vond ik dat ze zich erg op de achtergrond hield toen Tim en William aan het discusiëren waren of ze toch naar binnen zouden gaan en daarmee €2000,- verliezen voor de pot. Je zou verwachten als Mol zijnde dat je daar dan mee bemoeid en er ook aanstuurd om toch naar binnen te gaan. Dat gebeurde dus niet. MAAR de €2000,- die verdiend werd overhandigde Art aan Liesbeth die het in eigen zak probeerde te stoppen. Gelukkig werd dat doorzien en moest ze het alsnog inleveren. Als ze van te voren wist dat ze het geld zou krijgen van Art als de opdracht zou lukken dan kan dat haar tactiek geweest zijn en zou het extra opvallen als ze zich met de discussie zou bemoeien die Tim en William hadden. En dan haar reactie toen ze een groen scherm kreeg. Ik vond haar heel neutraal en niet oprecht opgelucht zoals je bij anderen zien die het zowat in hun broek doen.

En dan William. Begin ook steeds meer over hem te twijfelen. Hij koos resoluut voor het geld bij de enveloppe-joker opdracht. De Mol zou dat in mijn ogen nooit doen. Hij wilde wel naar binnen in de toren waarmee de opdracht zou mislukken. En zijn bord waar acteurs met een C zouden beginnen was nou ook niet echt een makkelijk gekozen letter.

Zo dat is mijn visie n.a.v. gisteravond. Ik ga zo eens kijken wat ze op het WIDM forum te melden hebben allemaal.

Ik zag in het voorstukje van volgende week dat er een onderwateropdracht komt. Misschien krijgen we dan meer duidelijkheid over die foto van het meisje in het jurkje die in de leader zit.:)

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Mijn mol is:

Tim
    Hopelessinlove
    FinleyenMilan
    Within
    Maartj06(2)
    Mopke
    Dotty

Hadewych
    Leonieke(2)
    Bonnie1
    Ellenore
    Mopke (2)
    Loesie1982

Maarten
    Leonieke
    Springmuis

Anne-Marie
    Hopelessinlove(2)
    Chocoholic
    Bonnie1 (2)

William
    Senn(2)
    FinleyenMilan(2)

Liesbeth
    Senn
    Chocoholic(2)
    mejosje

Marit
    Popje
    Maartje06

Frits

5. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    even mijn naam bij William gezet

Mijn mol is:

Tim
    Hopelessinlove
    FinleyenMilan
    Within
    Maartj06(2)
    Mopke
    Dotty

Hadewych
    Leonieke(2)
    Bonnie1
    Ellenore
    Mopke (2)
    Loesie1982

Maarten
    Leonieke
    Springmuis

Anne-Marie
    Hopelessinlove(2)
    Chocoholic
    Bonnie1 (2)

William
    Senn(2)
    FinleyenMilan(2)
    Popje

Liesbeth
    Senn
    Chocoholic(2)
    mejosje

Marit
    Popje
    Maartje06

Frits

6. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek

Helemaal mee eens. Mijn verdenking van de mol gaat steeds meer naar Liesbeth.
    Het enige wat er een beetje mee in tegenspraak is is dat Maarten met het be antwoorden van de vragen meetal voor de grootste groep etc gaat. Liesbeth zat deze aflevering wel in de grootste groep.

7. Alita

Alita Niet meer actief

liesbeth is de mol hoor....mijn eerste gevoel had het gewoon goed! En dit jaar eens een vrouwelijke mol....!

8. leonieke

Prut! Mijn mol eruit... :(

Liesbeth is wel raar idd...

Ik hou het voor nu toch bij mijn tweede optie Hadewych..
    Hadewych is op het moment van opname 5 wkn zwanger.. ik las laatst een interview waarin ze vertelde dat ze wel even had getwijfeld of ze zou meedoen maar dat haar moeder had gezegd : je bent zwanger, niet ziek.. en dat ze toch is meegegaan..
    Zou ik dat zelf doen? Weet niet.. ver van huis, eerste weken.. enge en wilde opdrachten.. Als ik kandidaat zou zijn zou ik ws afhaken..
    Maar, als je de mol bent.. heb je je voorwerk al gehad en kun je niet afhaken..
    En je kunt lekker de boel vertragen en je groep kiezen onder het mom van 'ik doe het rustig aan' net als bij de rafts.. haar positie levert geen discussie op.. dit zou haar erg goed van pas kunnen komen

Je zag in de flitsen tussendoor steeds een wit kruis, de executie opdracht was in een kerk.
    En wat deed Hadwych toen ze haar joker inzette; ze sloeg een kruis..

Theorie van de koude grond, en ik heb er reeds twee 'mollen'' uit (ik zat eerst op Marjon.. oeps)
    Maar ik speel door voor hadewych.. ;)

9. leonieke

aangepast :(

10. leonieke

Als het Liesbeth is dan is ze niet de beste mol.. ze ligt op de WIDM site echt met 31% echt mijlenver voor..

Vorig jaar was het een man, maar het jaar ervoor was het Kim Pieters.. het is al eerder een vrouw geweest dus..

11. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Marit is me iig echt te fanatiek tot nu toe "herhaal even in de groep wat ik nu tegen je zeg". Dit is niet de gelegenheid tot een molactie geven.

Tim en William zijn wel iets meer in de picture.

Al denk ik dat de mol eigenlijk zelf niet heel veel hoeft te doen, de hele groep wil wel graag mollen. Dus het kan ook nog steeds iemand als Anne Marie zijn, daar heb ik echt nog weinig van gezien. En misschien is het toch wel Frits... moeilijk, moeilijk! Ik ben er dus niet achter.

Tot op heden blijf ik ook even op Liesbeth staan. Maar het wordt meer een keuze uit het negatieve.

Bekijkend hoe Maarten de test heeft gedaan, denk ik dat het wel een man moet zijn de mol. Dus dan blijven, Frits, Tim en William over.

12. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Ik vind het juist wel slim van Marit dat ze niet voor de jokers ging. Dat zou toch enorm opvallen. Die mannen weten toch dat ze die af moet geven. Ik zou haar echt meteen verdenken als ze dan toch de jokers pakt.

Bij het tellen van de eilandjes vanaf de toren, probeerde ze op 3 aan te sturen, maar Maarten had haar door.

Ik vind dat Liesbeth juist veel te weinig in beeld is om de Mol te zijn.

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Maar het zal vast niet alleen vanwege die vraag zijn dat hij eruit ging.

Heb je ook gezien dat alle vragen die wij als kijker in beeld kregen tijdens de test op Liesbeth sloegen?:p

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Marit zei toch juist dat ze de theorie van Maarten wel kon volgen over dat IJsland het 4e eiland is.:(

15. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Met de opdracht van die toren dat ze die niet in mocht gaan zei William kom we gaan er wel in. Dit is vast een mollen streek van die 2 en hij bleef maar door gaan. Dus van hem kan dat ook een mollen streek zijn...

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Daarom vlak ik hem ook nog niet uit.;)

17. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Mijn mol is:

Tim
    Hopelessinlove
    FinleyenMilan
    Within
    Maartj06(2)
    Mopke
    Dotty

Hadewych
    Leonieke
    Bonnie1
    Ellenore
    Mopke (2)
    Loesie1982

Maarten EXIT AFL.3
    Leonieke
    Springmuis

Anne-Marie
    Hopelessinlove(2)
    Chocoholic
    Bonnie1 (2)

William
    Senn(2)
    FinleyenMilan(2)
    Popje

Springmuis

Liesbeth
    Senn
    Chocoholic(2)
    mejosje

Springmuis (2)

Marit
    Popje
    Maartje06

Frits

18. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    sjip sjip sjips! mn mol eruit!

Dan maar een nieuwe.. en dit keer dan maar 2 hahha

19. leonieke

Op de mol site staat 'mijn' visie over Hadewych ook! Ik heb hem zelf verzonnen, echt..!! Ben ik dan toch een mollenjager ?? :p :p

Balen Springmuis.. we zaten er naast.. :(

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Welke want ik lees op 2 verschillende sites.;)

Deel Deze Pagina