Wie is de Mol 2012

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door pinguin72, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie is de mol?

1. Anne-Marie

2. Diorno

3. Frits

4. Hadewijch

5. Liesbeth

6. Maarten

7. Marion

8. Marit

9. Tim

10. William

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
  3. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Hmmm ervan uitgaande dat Maarten steeds op de grootste groep heeft gestemd. En de test het slechts gemaakt heeft, begin ik toch ook weer te twijfelen aan Marit want die zat vaak in de kleinste groep..

Pfff ik ga steeds meer twijfelen haha

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Leuk spel hè.:p

Heb je al getest?:D

5. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0

Hmm afgelopen maandag was de test negatief, en eigenlijk daarna niet meer getest. Heb ook geen testen meer in huis, maar ik ga morgen denk ik weer naar de kruidvat!

Ik vermoed trouwens dat het niet raak is aangezien ik me nog altijd hetzelfde voel. Vorige keer had ik zoveel pijn aan me (.)(.) rond deze tijd. Maar lief dat je ernaar vraagt!

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ga voor je duimen en bij mij was het 4x heel verschillend met hoe ik mij voelde. Zelf met 1 gehad dat ik meer de test deed van dan weet ik dat ik eens dezer dagen ongesteld moet worden en toen sloeg de test knalblauw uit en schrok ik gewoon omdat ik het totaal niet had verwacht.:D Dus wie weet.

7. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Mag ik ook meeschrijven???

Ik ben ook een actieve Mol kijker :D

Super leuk programma, maar ben er niet echt goed in :)
    heb op Liesbeth gestemd, geen idee waarom maar heb zo'n gevoel...

Tja dat Hadewich zwanger is 5 weken nog maar, ik zou ook gaan ook al was ik geen mol, dat spel zou ik nooit willen missen!
    Stel dat het mis zou gaan ben je er zo uit, en ben jij die aflevering gewoon de afvaller....

Marit.... euuhhh die is zoo actief, zo hoe moet ik dat zeggen beetje naief... haha maar ik kwam niet meer bij, toen ze zo op de brug liep:D

en Frits dies echt verdacht, dat het niet echt meer verdacht is?

Ik ga even op die site kijken die jullie hebben neergeschreven :p

8. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    #268 soepstengel, 20 jan 2012
    Laatst bewerkt: 20 jan 2012
    ow btw ik denk dat die foto bij een opdracht hoort...
    Maar is het daardoor geen hint, of juist wel omdat het in de leader zit?

Whoehaha ik zou me doodlachen als kandidaat (of als medewerker v/h programma) als ik al die speculaties zou lezen :D

trouwens zouden de kandidaten niet de opdracht krijgen (of zelf verzinnen) om af en toe "mollenteksten" uit te spreken?
    (zoals Anne-Marie die zegt: ik wil gaan graven / het petje van William?)

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Misschien hebben ze van te voren zelf dingen bedacht om te zeggen om zich zo verdacht te maken naar de medekandidaten en ons als kijker thuis.:D

Ik hoop dat er nog weer eens een serie gemaakt wordt zonder bekende BN-ers.:)

10. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    #270 Chocoholic, 21 jan 2012
    Laatst bewerkt: 21 jan 2012
    In de eerste 5 min. zie je een flits van een kruis.Zoals al eerder gezegd hier; Hadewych slaat een kruisje voordat zij aan de test begint. Linken die dingen aan elkaar of is het omdat ze in een kerk zitten en zij zichzelf daarmee geluk wenst?
    Ook zegt Liesbeth bij het uitwisselen van Mollenboekjes met Tim 'Ja, ik ben de Mol!' maar daar reageerd niemand op.

Misschien dat Hadewych wel zo snel 'ontcijferaar wilde zijn ivm haar zwangerschap. Ik zou toch ook niet snel in zo'n boot stappen..
    Anne-marie verdenk ik niet meer. Als Mol zijnde kon ze makkelijk de borden 'onleesbaar' vinden. William des te meer.Hij heeft ook altijd dat petje op met de test.
    Maar waarom hoeft Tim de joker van Frits niet? Hij weet dat ie al door is.. omdat ie denkt te weten wie de Mol is, of omdat ie zélf de Mol is?

Jeej.. zo kunnen we nog wel even doorgaan haha! Je moet de normale dingen die mensen doen in een wedstrijd niet meteen bestempelen als mol-actie.

Mijn Mol is: 1. Liesbeth/Marit en 2. William
    Sowieso niet Frits of Anne-Marie meer.

11. leonieke

Tim/Frits, volgens mij heeft Tim een beetje genoeg van Frits.. hij w niet meer meedoen in die pactjes van hem. Volgende week krijgen ze ook woorden in de bus geloof ik. Ik denk niet dat hij de jokers heeft geweigerd omdat hij de mol is. Denk wel dat hij hoopt dat Frits dat nu denkt en dat hij hem zo weg speelt..

12. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik zit nu toch wel aan Tim te denken, zit naar de hh te kijken en bij die laatste opdracht waar ze 2000 euro wonnen, stond iedereen te juichen, behalve.... Tim. Maar aan de andere kant, dat kan ie ook expres doen haha en Liesbeth is even mijn reservemol. Volgende week zal het wel weer veranderen ;)

Marit valt voor mij af, die had dan op die toren wel even goed kunnen mollen en dat deed ze niet..

13. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Marit zei bij de bootopdracht 'ik houd zowiezo niet van water'. Mollen ook niet...... ik denk iig dat de mol een vrouw is. Ze kon op de toren ook niet mollen want maarten stond erbij. Maarten geloofde dus waarschijnlijk niet dat Marit de mol is en zie het resultaat....hij ligt eruit.

14. Alita

Alita Niet meer actief

hmmm idd

15. leonieke

Maarten heeft volgens mij echt puur op de cijfers en de kansberekening gespeeld. De grootste groep..
    Tuurlijk kon ze niet echt mollen met iemand erbij, maar steeds verduidelijking vragen had echt niet gehoeven.. nee Marit is het niet ;)

16. leonieke

#276 leonieke, 22 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jan 2012
    *fout*

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    @Leonieke, de laatste lijst was van Springmuis misschien slim om deze even te kopiëren en dan aan te vullen anders vallen er mensen van de lijst.;)

18. leonieke

:) :) Dan heb ik niet goed gekeken.... sorry..... :) :)

19. leonieke

Mijn mol is:

Tim
    Hopelessinlove
    FinleyenMilan
    Within
    Maartj06(2)
    Mopke
    Dotty

Hadewych
    Leonieke