Helemaal mee eens!! Maar ik blijf Marit als 2e optie houden (spreid je winkansen ) Met die foto-opdracht had ze het gewoon te makkelijk...
De Mol kan best buiten de onderhandelingen hebben gezeten hoor. Hoe groot is de kans dat de groep unaniem voor groen kiest?! Niemand vertrouwt elkaar. Mooie kans om de Mol voor de kijker weer wat extra betrouwbaar te maken door haar aan de kant te zetten. Ik vind Liesbeth juist veel te onzichtbaar om de Mol te zijn. Voor mijn gevoel is ze nauwelijks in beeld. Frits zei: "Ik dacht dat het was gelukt om de Mol te misleiden. Helaas is dat niet zo en dus beginnen we helemaal opnieuw met nul euro. Alle moeite voor niks."
Ik denk dat William de mol is... Uiteindelijk klopte de beredenering van Frits wel. Als ze met z'n allen groen zouden stemmen, zou de mol vast en zeker toch rood stemmen... Dus als er 3 'groen' zouden kiezen, Tim en Frits rood zit je dus op 3 en 2... Maar als de mol er al bij zou zijn, zou die dus rood doen en dan klopte het wel wat frits zei...Wauw, beetje vaag omschreven, sorry! Maargoed, ik geloof dus dat de mol niet bij de onderhandelingen was... Marit is voor mij geen mol, het ligt er te dicht bovenop, ze doet té hard haar best!
Liesbeth ... ze reageerde weer eens erg vreemd tijdens de eliminatie en ze zat te mollen...nee ik blijf bij Liesbeth!!
En dan de reactie van Liesbeth toen ze te horen kregen dat er 0 euro in de pot zat. Iedereen was echt in de ogen verbijsterd en zij had echt glunderogen van yes helemaal niks meer in de pot, oooo plannetje geslaagd.
Ik zat steeds te denken: stel de mol zit niet bij de onderhandelingen... die lacht zich kapot ik vond marit ook hele nuchtere houding hebben tijdens de uitslag, echt zo van dat het haar niks kon schelen want zij vloog er toch niet uit... toen had ik zoiets van stel zij is de mol dan heeft ze nu een hele goede dag
ja idd!! dat vond ik bij Liesbeth maar OOK bij Frits! zijn reactie was eerst snel even lachen en daarna erg serieus kijken....
Maar dat geeft de Mol toch niet uit handen zodat 'ie zelf niet mee kan beïnvloeden of de pot wel of niet leeg gaat. En anders zorgen de programma makers er wel voor dat 'ie in die poule zit van onderhandelen. Daarom kan ik dus niet geloven dat Marit of William de Mol is.
de mol was gisteren denk ik super blij! ik denk ook om deze reden dat de Mol niet William of Marit is... maar zul je altijd weer zien dat het wel 1 van die 2 is. Marit is wat mij betreft ook wel erg relaxt
Ik heb in het begin gespreid, op Frits, William en zelf heel even op Marit. Maar bij alle 3 inmiddels genoeg aanwijzingen voor mijzelf dat ze het niet kunnen zijn.
Mja je blijft kandidaten houden die proberen te mollen en mollen die een kandidaat proberen te spelen.
Tim FinleyenMilan Within Maartj06(2) Mopke Dotty Ukkie1982 (2) Hadewych Leonieke (2) Bonnie (2) Elleore Mopke (2) Loesie1982 Ella Maarten EXIT AFL.3 Leonieke Springmuis Anne-Marie Kieki William FinleyenMilan(2) Popje Springmuis Chocoholic (2) Liesbeth Senn Chocoholic mejosje Springmuis (2) Kieki (2) Annetske BettyBarclay Leonieke Hopelessinlove Marit Popje Maartje06 Bonnie BettyBarclay (2) Hopelessinlove(2) Frits Ukkie1982 Susanne85
ja idd.... ben zeer benieuwd naar de ontknoping... en dan laten ze ook altijd alle hints zien toch? denk dan altijd van ''oooowjaaaa!!!! ""
kruizen?? meer mn gevoel hahahhahaaa ik zie die hints nooit hoor En trouwens iedereen molt zeg maar , daar kan ik echt geen Mol uit vinden! Vriend van ons verdenkt Frits als mol , maar dat vind ik wat te gemakkelijk.... na ja zul je net zien dat hij het wel is.
Senninha , ik begrijp het al met die kruizen.. nou ook meer haar houding ofzo. een mol is onopvallend , zij valt ook niet echt op vind ik.