Er vanuit gaande (in mijn opinie) dat Liesbeth de Mol is klopt het antwoord ook op haar vraag die ze kreeg bij de test. Als hoeveelste fietste de Mol. Zij antwoordde als 1e. En dat klopt ook als zij de Mol is. Ze zat zelfs voorop op de fiets. Komt toch weer het getal 1 terug.
ja of de mol is wel marit of william en ging er vanuit dat nooit iedereen groen zou stemmen en nam het risico dat in het ergste geval er geld in de pot zou komen. de mol kan er toch vanuit gaan dat ze niet voor allemaal groen zouden gaan omdat de kandidaten dachten dat de mol bij de onderhandelingen zou zitten en dus sowieso rood zou kiezen. en dat plannetje is dus ook uitgekomen. voila. en dan lijkt het me eerder marit de mol dan william... klopt deze theorie niet, dan heeft de mol uiteindelijk groen gekozen terwijl hij of zij rood zou kiezen en is de mol dus frits, tim of liesbeth
Wauw wat ben jij slim, daar had ik niet eens aan gedacht..... Mooi, dan denk ik nog steeds dat Marit de mol is. Ik vond alleen dat Tim toen er geld gewonnen werd niet blij kijken
Ik neig ook meer naar Liesbeth. Ik vond haar totaal niet oprecht toen ze 'wie washet ook alweer' bedankte voor het helpen bij de duikopdracht. Ik switch even van Hadewych naar Liesbeth als 2e optie.
Tim FinleyenMilan Within Maartj06(2) Mopke Dotty Ukkie1982 (2) Hadewych Leonieke (2) Elleore Mopke (2) Loesie1982 Ella Maarten EXIT AFL.3 Leonieke Springmuis Anne-Marie Kieki William FinleyenMilan(2) Popje Springmuis Chocoholic (2) Liesbeth Senn Chocoholic mejosje Springmuis (2) Kieki (2) Annetske BettyBarclay Leonieke Hopelessinlove Bonnie (2) Marit Popje Maartje06 Bonnie BettyBarclay (2) Hopelessinlove(2) Frits Ukkie1982 Susanne85
Zo, sinds de aflevering van gisteren durf ik eidnelijk te stemmen en ik stem op Liesbeth! Bij die onderhandelingen vond ik haar ineens wel heel sterk switchen van allemaal groen naar 'O nee, dat gaat natuurlijk niet lukken!" duh..... Ben erg benieuwd!
Ik geloof dat Marit er volgende week uit vliegt. op een ander topic is iemand zo slim geweest om het beeld vast te leggen met de naam voordat het rode scherm verschijnt volgende week en hierop staat marit... Ik ben benieuwd maar de vorige keren had deze persoon het ook al goed
Ja, zij of Tim! Ik switch even in het lijstje zo Ik zou het heel jammer vinden moest Marit eruit gaan. Zij is mijn favoriete kandidaat!
Tim FinleyenMilan Within Maartj06(2) Mopke Dotty Ukkie1982 (2) Hadewych Leonieke (2) Elleore Mopke (2) Loesie1982 Ella Maarten EXIT AFL.3 Leonieke Springmuis Anne-Marie Kieki William Popje Springmuis Chocoholic (2) Liesbeth Senn Chocoholic mejosje Springmuis (2) Kieki (2) Annetske BettyBarclay Leonieke Hopelessinlove Bonnie (2) FinleyenMilan(2) Marit Popje Maartje06 Bonnie BettyBarclay (2) Hopelessinlove(2) Frits Ukkie1982 Susanne85
Wil ik ook wel weten! Liesbeth heeft wel veel aanhangers.. gemeenschappelijke tunnelvisie of matige mol?
De muzikale aanwijzing van 'De Roodshow' is Go van Pearl Jam.. schijnt ook een teken te zijn dat Marit degene is die vertrekt.. Heeft iemand gelet op de tekst op de sweater van Liesbeth? Ik kreeg deze tip van een vriend van ons...
www.wieisdemol.com/forum lees dat maar eens. staat een foto van volgende week dat marit in het scherm staat voordat het rood wordt. zal de foto even zoeken zet het hier neer zometeen.
Dit is de site (even de goede link) Wie is de Mol AVRO 2012 de foto is er afgehaald volgens mij voor de mensen die het niet willen weten... maar je kan het nog wel lezen op deze site. ik heb gisteren de foto gezien iemand heeft daar HD tv en kan het dan heel goed lezen en een goede screenshot er van maken. dit vond ik nog wel en is wel leuk om te delen. Die opdracht met de foto's: Bekijk bijlage 218736 alle foto's hebben een mollogo, maar die van liesbeth niet of liesbeth's logo is anders.
Ja heb de foto gevonden Bekijk bijlage 218740 Wel duidelijk denk ik... misch moet je de foto even opslaan en dan vergroten in de fotoprogramma dan is het duidelijk leesbaar.