Ja ik ook... hoe goed ik ook mn best doe om de mol te vinden, echt voor 99% zeker wil ik het nog niet weten..
Ik kan die link niet openen Wil iemand mij (evt per pb) verklappen wat daar onthult wordt? Ben zooo nieuwsgierig..!
Dat is een vodcast fimpje waarin de aflevering in vogelvlucht wordt doorgenomen. Hij onthuld er juist niks want hij wilde niks verklappen. Maar op een schermpje is te zien dat er een naam ingetypt wordt tijdens de executie en die naam is te lezen. Foutje van het programma of bewust om ons te misleiden?
lijkt mij idd ook vreemd dat een programma met zoveel details overal zo'n fout zou maken....? De gehele serie door worden zoveel screenshots gebruikt om de kijker te misleiden en zo zou het dan simpel te zien zijn? Lijkt me sterk.. heb wel steeds meer zin in donderdag! Mijn gevoel zegt nog steeds liesbeth, maar of dit niet bewust door de programmamakers wordt gedaan om de aandacht af te leiden van de echte mol weet ik niet!
Ik geloof ook niet in een ongelukkig toeval. Daarvoor is het een veel te gedetailleerd programma. Ik blijf bij Marit en anders Tim. Misschien eigenwijs, maar dan 'dood of de gladiolen'.
ik twijfel dat Frits de mol is....of anders Tim....Marit??? Grote vraag eigenlijk....morgenavond lekker weer voor de buis zitten.
Ik geloof het ook niet zo.... bij wie is de mol, denken ze over ALLES na, dus kan met niet voorstellen dat dit een fout is.... zucht ik denk bij alles dat het een aanwijzing is of juist dan weer niet
Ships kan vanavond gewoon niet kijken omdat manlief late dienst heeft. En dit kijken we toch echt samen. Kan ook pas zaterdag weer hier kijken want er zal ongetwijfeld besproken worden hier wie eruit gaat.
Ik kan op donderdag ook nooit kijken helaas. Als m'n dochtertje rustig gaat spelen kan ik het vrijdagochtend zien. Ben nu wel heeeel erg benieuwd.
Daarom houd ik ook nog steeds de optie Hadewych open.. die is van onbesproken gedrag.. Haar laten ze niet expliciet in beeld of juist niet beeld zien.. eigenlijk gewoon heel onopvallend. Ik blijf het gek vinden dat ze gewoon meedoet (ook in ijskoud water) terwijl ze net wist dat ze zwanger is.. Die heeft niet kunnen afhaken zegt een stemmetje in mij.. Liesbeth.. ja die is zo verdacht.. en dan juist.. het lijkt me niet de bedoeling dat heel nederland is aflevering 4 de mol heeft gevonden..
Daar heb je wel gelijk in. Ze kunnen de uitzendingen natuurlijk maken zoals ze willen. Maar ik vond Hadewych wel echt heel verbaasd met de uitslag van de stemming. Leek niet gespeeld.
Mijn eerste ingeving was Marit, maar Hadewych staat ook hoog bij mij. De titels van de afleveringen schijnen ook op haar te slaan. Weet niet precies hoe maar zag een tweet van Marc-Marie Huijbregts voorbij komen die dat zei. Het blijft in ieder geval spannend. Heb er zin in!