Er was een keer een widm met Kim Pieters. Zij was ook een duidelijke mol. Dus op zich zou het kunnen dat nu al duidelijk wordt dat Liesbeth de mol is. Voor mij is het nog steeds Hadewych.
Tim FinleyenMilan Within Maartj06(2) Mopke Dotty Ukkie1982 (2) Hadewych Leonieke (2) Elleore Mopke (2) Loesie1982 Ella Chocoholic (2) Maarten EXIT AFL.3 Leonieke Springmuis Anne-Marie Kieki William Popje Springmuis Liesbeth Senn Chocoholic mejosje Springmuis (2) Kieki (2) Annetske BettyBarclay Leonieke Hopelessinlove Bonnie (2) FinleyenMilan(2) Marit EXIT afl.5 Popje Maartje06 Bonnie BettyBarclay (2) Hopelessinlove(2) Frits Ukkie1982 Susanne85
Ik blijf ook bij Tim! Wat een vreemde snuiter, of hij is de mol, of echt lui!! Dat 2de spel, met dat schieten, ik snapte er helemaal niets van, wat konden die scherpschutters nou verdienen met het doodschieten van andere kandidaten?
Zal ik dan nu maar uit mijn tunnel stappen. Mijn mol is eruit. Ik ga voor Tim, met als back up William. Tim heb ik vanaf het begin op 2 gehad en William doet steeds zulke rare dingen. @Brandweer; zorgen dat de anderen niet wegliepen met jokers.
Tim FinleyenMilan Within Maartje06 Mopke Dotty Ukkie1982 (2) Hadewych Leonieke (2) Elleore Mopke (2) Loesie1982 Ella Chocoholic (2) Maarten EXIT AFL.3 Leonieke Springmuis Anne-Marie Kieki William Popje Springmuis Maartje06(2) Liesbeth Senn Chocoholic mejosje Springmuis (2) Kieki (2) Annetske BettyBarclay Leonieke Hopelessinlove Bonnie (2) FinleyenMilan(2) Marit EXIT afl.5 Popje Maartje06 Bonnie BettyBarclay (2) Hopelessinlove(2) Frits Ukkie1982 Susanne85
Hadewych of annemarie... ik zag annemarie op een gegeven moment heel raar lachen naar Art, net zo'n "ik weet wat er gaat komen lachje" .... heel vaag...kreeg er een mol gevoel bij... En hadewych sja, die verdenk ik al langer... Nu op de toren wilde ze team 2 lekker weg laten lopen bij tim en annemarie....WAAROM?
Ik blijf ook bij Liesbeth en ondertussen Hadewych ook... Tim, zou kunnen hoor. Frits probeert teveel geld binnen te halen, maar is en blijft doortrapt. Annemarie ja dat is nou eenmaal een blondje, zo vind ik haar ook gedragen. William wil (te) graag de mol zijn.
Ik blijf dat 2de spel vaag vinden, en heb et nog even teruggekeken, maar die anne-marie pakte 2de keer alleen maar geld he, en ging niet william wegdrukken, als mol zijnde kun je wel een heleboel geld proberen te pakken en dan uiteindelijk je nog dood laten gaan, dan heb je nog niets voor de pot! Ga nu toch weer twijfelen hoor!
Tim FinleyenMilan Within Maartj06(2) Mopke Dotty Ukkie1982 (2) Hadewych Leonieke (2) Elleore Mopke (2) Loesie1982 Ella Chocoholic (2) Maarten EXIT AFL.3 Leonieke Springmuis Anne-Marie Kieki Hopelessinlove William Popje Springmuis Liesbeth Senn Chocoholic mejosje Springmuis (2) Kieki (2) Annetske BettyBarclay Leonieke Bonnie (2) FinleyenMilan(2) Marit EXIT afl.5 Popje Maartje06 Bonnie BettyBarclay (2) Hopelessinlove(2) Frits Ukkie1982 Susanne85 Ik blijf toch anne marie verdacht vinden. Ze houdt zich ook heel rustig en afzijdig een echte mol dus!!
Annemarie was de eerste afleveringen bloedfanatiek: als mol had zou ze het dan makkelijk geha hebben tijdens dat raften waarbij ze opgeschreven dingen moesten raden, dan zeg je toch dat je dat niet gezien had? Tim doet als Mol. William is de Mol niet, want de mol zat in het Hoftihuis. Frits pakt teveel geld en heb ik nog niet echt op molacties kunst betrappen. Liesbeth, mmm. Hadewijch was gisteren zo de mol met dat Torres verhaal waar ze mooi mee weg kwam, ging ze ook nog als eerste staan. En op die toren zat ze overduidelijk te mollen. Zij is een goede actrice en kennelijk ligt ze goed in de groep, want het lijkt alsof niemand haar verdenkt?
luistert hier iemand vandaag naar de Roodshow?? Daar geven ze de musicale hint over wie eruit gaat de volgende aflevering!