Quote van een ander forum; het nummer Sit Down van James. En de zanger van die band heet Tim Booth. Dus misschien Tim?
Als dat zou kunnen.. Ik vind Tim storend.. niet de mol, maar wel telkens aan het sarren.. Dit gezegd hebbende zul je zien dat hij dus wel de mol is, hihi..
In dat nummer wordt ook gezegd 'I hope, I pray' of iets dergelijks. Misschien betekend dat Hadewych? Die slaat vaak een kruisje..
Deze hint heb ik idd al eerder gehoord.. Dat doet ze inderdaad.. maar dat mag niet hoor! Hadewych is mijn mol..
Zowel Hadewych als Tim hebben wel wat Mol streken.. Dus zou jammer zijn als een van hen eruit gaat. Toch lijkt de naam van de zanger van die band té makkelijk om aan Tim te linken. Voorgaande hints moesten echt uitgepluist worden..
Viel toch ook wel mee. Aan de lengte van het nummer toen Maarten eruit ging hoefde ook niet veel gepuzzeld te worden.
Ligt het aan mij of vinden jullie dit jaar WIDM ook minder leuk ik weet niet wat het is maar ik denk dat het de kandidaten zijn vind ze niet leuk
ik vond die met die kim minder leuk... deze is wel ok! Die met jon van eerd als mol vond ik tot nu toe de leukste WIDM,
Vind deze serie minder leuk als idd blijkt dat Liesbeth de Mol is omdat ze het dit jaar dan wel heel erg makkelijk hebben gemaakt. Met de bekende Nederlanders vond ik die met Jon van Eerd het leukst maar de allerbeste serie vond ik die met onbekende Nederlanders met George als Mol. Dat is echt mijn überMol.
Ik volg het nog maar een jaar of drie, dus ik heb 'de leukste' widm niet gezien. Vind het eigenlijk altijd wel leuk. Die spellen alleen al, die zou ik altijd graag zelf een keer doen. Denk toch dat Hadewych eruit ga als ik jullie opmerkingen zo lees. Het slaan van de kruisjes wordt namelijk wel elke week heel erg benadrukt. Je ziet het iedere aflevering een keer.
Is wel de enig Mollenserie dat ik het vanaf de 1e aflevering goed had en ook niet was geswitched van Mol.
als liesbeth de mol is, dan is het wel jammer... misschien zit de mol toch nog ergens ondergronds en hebben de makers ons zeer bewust op een zeer verkeerd spoor gezet!
Dan krijg ik vast weer over 2 aflevering het moment wat ik vorige jaar ook kreeg. http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/247345-wie-de-mol-22.html#post9325165