De connectie naar Frits had ik idd ook nooit gevonden!! Was ervan overtuigt dat Hadewych eruit ging. Maar na donderdag twijfel ik weer.. maar nog steeds Liesbeth op 1. Al is zij zoo opvallend bezig! Aan de andere kant kijkt iedereen alleen naar Liesbeth, maar degene die er vaak bij is, is Tim! Dus mijn verdenkingen gaan ook wel die kant op. Over Hadewych ben ik er ook niet uit.. Nieuwe aanwijzing; Two Can Play That Game van Bobby Brown Iemand ideeën?? Hadewych is zwanger..? Tim speelt in een duo, waarvan de ander ook mee heeft gedaan aan WIDM?
Ik vind het zwanger zijn van Hadewych het meest aannemelijke. Tim zie ik eerder of als finalist en misschien wel de Mol.
Nou, eindelijk heb ik het grootste deel van de aflevering gezien. Uitzending gemist pakte hem niet en bij de herhaling op tv viel ik te laat binnen, maar goed, toch een deel gezien. Ik neig helaas steeds meer naar Tim. Hij is te zelfverzekerd. Ook had hij op het laatst bij zijn commentaar zo'n vreemde ingehouden lachje om zijn mond. Anne-marie vind ik ook eigenlijk best verdacht, juist omdat ze zich zo afzijdig houdt. Liesbeth is te duidelijk dat kan gewoon niet. En William zou het wat mij betreft prima kunnen zijn. Hij probeert Tim verdacht te maken, maar juist door daar zo overdreven mee bezig te zijn leidt hij de aandacht op zichzelf af. En de landen Spanje/IJsland, ik denk ook niet dat dat toeval is.
Het verbaast me dat Anne-Marie goed kan boogschieten (met vuur). Zal zij soms hierop getraind te hebben voor de Mol?????
Als je het letterlijk vertaald staat er 2 kunnen dat spel spelen. Ik persoonlijk zie er geen verwijzing in naar de dubbele naam van Anne Marie.
Dat zien we morgen dan wel weer (zo ging het liedje van een bepaald televisie programma van vroeger waar ik even niet meer op de titel van kan komen ).
In de eerste aflevering zeiden ze dat de eerste seconden van de nieuwe reeks heel belangrijk waren voor de aanwijzingen. Daarin zie je de mol bij Art uit de auto stappen om de klok een uur te verzetten.. Die mol heeft een grijzige broek en grijze boots aan.. ineens link ik die aan William (geen reden eerlijk gezegd)
Terwijl Tim precies dezelfde schoenen aan heeft een paar afleveringen later waar hij op die rots zit. Misschien was het de vorige uitzending of die daarvoor. Waarom is Tim de mol? - Alles over... Tim - Wie is de Mol? - AVRO Community Zie 2e bericht.
Ik ben ff aan eht rondneuzen voor dat nummer. ik vind de zwangerschap van Hadewich veel te voor de hand liggend. Bobby Brown heeft een kind met Melika Williams... misschien zegt dat iets... haha
Maakt mij niet uit wie van de 2 eruit gaat, als mijn Mol maar blijft. Aan de andere kant als 1 van mijn 2 mollen eruit gaan vanavond dan hoef ik er nog maar 1 in de gaten te houden.