Wie is de Mol 2012

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door pinguin72, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie is de mol?

1. Anne-Marie

2. Diorno

3. Frits

4. Hadewijch

5. Liesbeth

6. Maarten

7. Marion

8. Marit

9. Tim

10. William

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik zet nu even in op Frits, geen idee waarom.. Maar die zal het dan wel niet zijn hahaha, ik zit er altijd naast

2. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Het is ook altijd zo grappig, want elke week heb ik een andere mol in gedachten ;)

3. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Mijn man had een Mol: Is ze de eerste aflevering eruit hihi! ;)

Mijn Mol is Frits!
    (Ik heb t ook nog nooit juist gehad hoor, maar toch, wie weet dit jaar, ;))

4. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat heb ik ook. Vind het wel een leuke vent hoor, maar anders dan de vorige presentatoren.
    Ik denk nu dat het Dio is, omdat ie niet zo opvalt, maar ik zit er altijd naast dus hij zal er volgende week wel uitliggen haha.
    Jammer dat Marion er al uit is. Leek me wel een leuke kandidaat.
    Vind die William een ontzettend irritante kerel!

5. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Ik denk echt Marit. Briljante actie op de brug. Ze lijkt daardoor niet verdacht, maar wat moet een Mol met een vrijstelling?! Zo verdenkt niemand haar meer.
    En anders is het Tim, die in de eerste aflevering al verklaard dat hij erg wispelturig is en nooit lang gefocust blijft op hetzelfde. Verdacht!

EDIT: In de poll heeft Tim: Wim!

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nou hier ook gekeken!
    mn man kletste me er de hele tijd doorheen??...:(

hij had nog wel gehoord op de radio dat de allereeste secondes heeeeel belangrijk zijn! vast een aanwijzing , maar ja ik ben iemand die die aanwijzingen nooit echt vind....
    en dan denk ik dat ik een aanwijzing heb gevonden , dan is dat vaak helemaal geen aanwijzing;)

momenteel verdenk ik iedereen!!!;)

7. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Leuk widm topic! :D

Ik heb voor Marit gestemd. Dat zegt mijn gevoel.
    Maar mijn gevoel had het vorig jaar zelfs fout in de finale! :)

William molt echt té opvallend meteen.
    Dio snapt de opdrachten niet... Maar ook echt niet. Of een hele goede acteur geworden.
    Frits is ook zeker verdacht. Maar die vrijstellingen... Tja die heeft een mol niet nodig.

8. Brandweer

Brandweer Actief lid

12 jul 2011
    249
    0
    16
    Die actie om jokers te gaan zoeken in hooibalen :D Ik heb echt dubbel gelegen :D

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    #49 Senninha, 6 jan 2012
    Laatst bewerkt: 6 jan 2012
    Na alle overpeinzingen van de eerste aflevering houd ik het op William. En waarom?

Een Mol heeft 2 doelstellingen, zo weinig mogelijk geld in de pot brengen en opdrachten laten mislukken.

Opdracht 1, WEES op tijd.....
    William was op tijd maar door anderen te gaan zoeken en te laat te komen was de opdracht toch mislukt.:):D

Opdracht 2 kokers zoeken.......
    William zat natuurlijk in groep 2 want zo kon je als kokerzoeker een -500 koker aanleveren.;)

Opdracht 3 paintballen.......
    William was lekker opvallend aan het mollen door de gaan graven (wat een Mol doet) op zoek naar topo's????:( Dio ging lekker in zijn spel mee. Marit afschieten zou 500 opleveren voor de pot en ze heeft een vrijstelling voor aflevering 3 die ze eerst nog maar moet zien te halen.;) Lekker laten gaan zal hij gedacht hebben.:p

Verder las ik op het Molforum nog iets over zijn pet met i.c.m. het logo wat erop staat. Als je dat logo omdraaid zou je er MOL in kunnen lezen.

Tot zover mijn (tunnel)visie over de Mol naar 1 aflevering.:)

10. MissCK

MissCK Niet meer actief

Ik vind William ook wel erg verdacht. Maar Marit verdenk ik het meest. Raaaare actie met dat paintballen

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Als hij er doorheen kletste wel met goede hints dan hoop ik?:p

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Vond haar emotie wel oprecht overkomen.
    Vaak zegt nonverbale (lichaams)taal meer dan verbale.

13. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    WILLIAM vind ik ook het meest verdacht nu.
    Opdracht 1: zomaar achter iemand anders aanlopen, hopend dat diegene verkeerd gaat lopen.
    Hij gaat mensen zoeken en naar het vliegtuig halen, dan kan hij te laat terug komen en dat komt goed uit want ze moeten allemaal op tijd zijn om het geld te krijgen . Hij si wel op tijd terug, maar wist van te voren al dat hij niet iedereen daar zou krijgen, dus kon hij doen of hij heel behulpzaam was.

Opdracht 2: Zeggen dat hij geen kokers kan vinden en weglopen, tot iemand (weet niet meer wie maar een van de mannen) aanbied om hem te helpen zoeken en ineeeeeens vind hij wel kokers...

Opdracht 3: graven in het stro. Lekkere molactie en marit lekker laten lopen en niet afschieten en Dio meeslepen in wat hij deed.

Maar dan DIO...
    Lekker dom doen en meedoen met William, ideaal voor een mol. Zo gaan de verdenkingen naar william en verder denkt iedereen dat hij gewoon dom is. EN dan ook marit niet afschieten...SLIM

En MARIT:
    Zeggen dat ze wel meerdere kokers van 1 plek meeneemt, slim, dan weet je zeker dat er wel een -500 euro bij kan zitten.

Tot zo ver mijn bevindingen...

14. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik denk Marit, maar somehow vind ik het bij haar ook wel een beetje te voor de hand liggend.
    Ik ga even aan een modje vragen Wim in Tim te veranderen(als dat nog kan)

15. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ik heb gestemd op Hadewijch...

Niet omdat ik haar verdacht vind, maar iedereen is nu nog zo bezig om zich verdacht te maken, dat de mol vast in de eerste aflevering niks hoeft te doen...

Alles wordt voor hem/haar gedaan!
    Denk dat de mol nu lekker in zijn/haar vuistje lacht en straks pas echt begint!

16. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Ik heb het aangepast! ;)

17. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Thanx Lottte!

18. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
  19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kan van alles betekenen.

Maar als ik naar de lippen en de neus kijk dan komen er maar een paar voor in aanmerking die die gelijkenis hebben. En dat zijn 2 jongens.:)

Is het de Mol, iemand die er de volgende aflevering uitgaat, misschien wel de winnaar of de verliezer? Het is zo makkelijk om er achteraf iets in te monteren.:cool:

20. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Heb niet gelezen wat jullie allemaal gepost hebben dus misschien post ik het dubbel. Wat mij vooral opviel, was dat aan het begin van de aflevering, toen je de mol in actie zag (klok een uur terug zetten), je een hartslag hoorde. Toen William bij de executie aan de beurt was, hoorde je diezelfde hartslag. Was dat de hartslag van de mol...? Zou William er wel een goed type voor vinden, iedereen pikt alles wel van hem denk ik.

Deel Deze Pagina