Vanaf het begin af aan roepen vriend lief en ik al dat Tim de mol is....in onze vriendenkring draaien er nu steeds meer mensen ook onze kant op....de overlopers hahahaha Maar het wordt spannend!! Veel plezier met kijken nog meiden!! Liefs
In de musical over Ramses Shaffy zijn er op het gegeven moment een kleine en een grote Ramses op het toneel. Two can play that game. Nooit kunnen bedenken natuurlijk. Neeee ze hadden het deze keer niet makkelijk gemaakt.
Ik blijf twijfelen tussen Liesbeth en Tim. Een is een kandidaat die probeert te mollen en de ander is een Mol die een kandidaat probeer te zijn. Ik vond die actie van Tim wel lachen dat hij die mensen moest vinden die verstand van kunst hadden. Kreeg gelijk een flashback naar Yvon Jaspers die op Bali ook mensen moest vinden maar dan met een bepaalde naam en ze deed alsof ze steeds had gerend en niemand kon vinden met die naam (Nyoman), terwijl er heel veel waren met die naam en zij lekker op een terrasje zat. In de laatste aflevering waarin je zag dat ze echt heel hard had gerend en gezocht maar niet heus. Zie ik Tim ook wel voor aan dat hij bij die studenten wat had gedronken en ze daarna had gevraagd om mee te gaan maar vooral niet te laten zeggen hoe het schilderij heet. Alleen dan zou dat wel jammer zijn Want Tim werd specifiek door Art aangewezen om dat te doen. Ik vond Liesbeth weer heel erg gemaakt in haar reacties. Je gaat toch bijna dood als je samen met nog iemand over blijft en je bent toch heel erg opgelucht als je dan toch door blijkt te zijn. Maar nee hoor ze reageert amper.
Hihi... Die rare ingehouden grijns van gisteren toen als laatste ging abseilen en zogenaamd hoogtevrezig aan dat touw hing.. En... De schoenen.
Jaaaa vooral die schoenen was een shock voor je he. Maar ik twijfel nog steeds hoor. Kan echt niet goed zien wie nou de mollende kandidaat is en wie de echte Mol.
Als hij het niet is, dan ruilen ze schoenen.. dat is toch gek? Ik had de schoenen van het begin filmpje gezien en heb weken zitten zoeken wie ze aan had. Heb die aflevering dat tim op die rots zat zitten pitten denk ik.. Liesbeth is té..! In alles..
Tim FinleyenMilan Within Maartje06 Mopke Dotty Ukkie1982 (2) Leonieke Miranda040172 Hadewych Leonieke (2) Elleore Mopke (2) Loesie1982 Ella Chocoholic (2) Angel78 Springmuis Maarten EXIT AFL.3 Leonieke Springmuis Anne-Marie Kieki Hopelessinlove Angel78 (2) William EXIT afl.7 Popje Springmuis Liesbeth Senn Chocoholic mejosje Springmuis (2) Kieki (2) Annetske BettyBarclay Bonnie (2) FinleyenMilan(2) Marit EXIT afl.5 Popje Maartje06 Bonnie BettyBarclay (2) Hopelessinlove(2) Frits EXIT afl.6 Ukkie1982 Susanne85 Zucht en we proberen het nogmaals
Ik denk nog steeds Hadewijch. Knap als je zo ver komt terwijl je het spel eigenlijk niet zo fanatiek speelt... Haar "blije" reacties bij het winnen van een opdracht, puur acteerwerk.
Ik heb ff wat gemist. Wat was er met de schoenen. Heb net de aflevering gekeken, maar dochters lief zaten er doorheen te huilen en kletsen. Straks nog maar eens kijken, dan kan ik de tactiek van het abseilen en de stier nog eens overdenken. Bij de stier hebben zowel Hadewych als Tim tijd gerekt en inderdaad Tim kan heel goed niet hard gezocht hebben. Ik neig steeds meer naar Tim helaas, maar Hadewych kan het ook heel goed zijn.
Ja dat heb ik ook.. hihi... ik gun het hem niet om de mol te zijn ofzo.. maar ik ben er bang voor.. Wbt de schoenen, in de eerste aflevering zie je de mol uit de auto bij Art springen om de klok een uur vooruit te zetten. De schoenen die je dan close in beeld ziet heeft Tim later in de serie aan..
Wordt nu echt leuk! Eigenlijk moet je gewoon bij je eerste gevoel blijven in de lijst he!? Na elke nieuwe ontdekking en hint overspringen is eigenlijk nie zo leuk! Als er straks nog maar 3 overblijven dan heb je 33% kans dat je goed gokt... Mijn eerste gevoel was Hadewijch, dus blijf daar ook bij! Dan weet ik aan het eind of dat juist was of niet. Ik vind Tim en Liesbeth allebei een beetje te opvallend...Dus ik denk (en hoop) dat ze het allebei niet zijn! Dan heb ik nog eerder Annemarie als 2e verdachte!
Daar heb je gelijk in.. ik hou hadewych ook nog steeds verdacht omdat ik dat al weken doe.. Maar Tim.. ik weet het zeker.. niet leuk, wel zeker..