waarom staat Hadewijch niet in de titel vermeld? ben zoooooooooo benieuwd naar de finale! veel kijkplezier dames! ga nu verder kijken haha
Ik durf ervoor te wedden dat de mol een vrouw is!! Ik voel het aan mn water! Overigens baal ik ervan dat mijn mol weg is, maar ik zet nu vol in op Liesbet. Ben al een heel tijdje aan het twijfelen tussen de twee, en zij was dan ook mijn tweede mol. Nu mijn eerste dus, met Hadewych als back up
Yeah, mijn Molletje (liesbeth) zit er nog in!! Ik dacht echt dat Hadewych eruit ging.. Vrouwen finale dus!! Wat een spannende aflevering. Wist alleen bij het doolhof al dat Tim niet de Mol zou zijn. Hij leidde iedereen de goede kant op!
Heeft met dat verkleedspel te maken denk ik, Tim, Liesbeth en Anne Marie moesten verkleden en zij niet (denk ik hoor, zou het anders ook niet weten) Jippie, mijn mol zit er nog steeds in... Voor het eerst in de geschiedenis dat mijn mol (deze keer vanaf afl 3) er nog in zit
Wauw.. dat is wel knap! Wik iemand de lijst naar voren halen? Ik zit vanaf mijn phone.. kan hem niet bewerken
Ik ben en blijf bij Hadewych (vanaf dag 1 al). Een paar afleveringen geleden heeft ze zich volgens mij ook een keer versproken. Ze wist toen een vraag voor de test en gaf die vraag ook door aan medekandidaten. Bij de eerste kandidaat tegen wie ze de vraag verraade zei ze: 'Hoe heet de Mol haar moeder?' Hoe weet zij dat de mol een vrouw is?
Dat is wel een goeie... Er zitten mi veel hintjes in richting Hadewych, vooral tussendoor. Eest die kruizen, nu steeds bijbelse teksten op gevels, kerken etc.. en vandaag een paar keet een ooievaar..
Volgens mij is dat ook wel de truc van de programmamakers. Ze weten er bij iedere kandidaat dan wel weer zoveel hintjes in te zetten dat je overal je twijfels bij kan hebben. Geweldig programma!
volgens mij is annemarie de mol. ze zei ergens middenin het programma 'ik laat me niet in de kaarten kijken', dus ze wist toen al dat ze moesten gaan kwartetten met kaarten.
Hier de lijst Tim Exit afl. 8 FinleyenMilan Within Maartje06 Mopke Dotty Ukkie1982 (2) Leonieke Miranda040172 Hadewych Leonieke (2) Elleore Mopke (2) Loesie1982 Ella Chocoholic (2) Angel78 Springmuis FinleyenMilan (2) Maarten EXIT AFL.3 Leonieke Springmuis Anne-Marie Kieki Hopelessinlove Angel78 (2) William EXIT afl.7 Popje Springmuis Liesbeth Senn Chocoholic mejosje Springmuis (2) Kieki (2) Annetske BettyBarclay Bonnie (2) FinleyenMilan Marit EXIT afl.5 Popje Maartje06 Bonnie BettyBarclay (2) Hopelessinlove(2) Frits EXIT afl.6 Ukkie1982 Susanne85
Ik ga weer switchen van mol, want nu weet ik het zeker. Het is toch Hadewych. Het is mij allemaal iets te toevallig. In de aflevering waarbij Marit het spel verliet schreef de mol iets van: "Bedankt Marit dat ik in jouw schaduw kon staan" Volgens mij viel Hadewych niet op door Marit. Dan vorige aflevering waarbij ze perse de pot wilde beheren en er meteen achteraan een joker werd verkocht. Ze wilde de pot wel heel graag, ook al waren de drie voorgangers met pot al weg. Deze aflevering waar ze ook al als eerste (of tweede) meteen haar hand opsteekt. Gunstige positie om weg te gaan. Je weet niet wat Hadewych achter de schermen allemaal gezien heeft. De titel van de aflevering. Waarom staat haar naam er niet bij. Misschien slaat het op het verkleden, maar het kan er ook op slaan dat het tussen hen gaat om de finale plaatsen. Ook de kruizen en ooievaar vallen natuurlijk wel heel erg op. En dan de opluchting bij het zien van een groen scherm, maar niet de blijheid........ Liesbeth had dat ook wel, maar die had met dubbele gevoelens te maken. En als Hadewych het niet is, dan is het Anne-Marie. Zo nu heb ik ze allemaal wel een keer gehad