Liesbeth is op dit moment mijn verdachte... gewoon een beetje op het strand lopen en botjes uitgraven. Op tijd zijn is toch duidelijk dan ga je niet nog even alles bekijken wat je ziet liggen op je gemakje. Frits zou te opvallend zijn als politicus en de mol zijn. Hij zou het als persoon uitstekend kunnen. Zo'n geniep is het wel. William was echt heel hard bezig de verdenking op hem te leggen. Dio doet zich dommer voor dan dat hij is denk ik. Tim, Hadewych en die zwemmer verdenk ik nog niet. Annemarie mogelijk wel.
Liebeth vond ik TE mollerig met de beelden dat ze botjes en flessen bekeek, volgens mij expres zo ge-edit door de makers.
hihi nee helaas niet! ik verdenk Dio eigenlijk ook wel.... hij kwam zo dom over.... zo van ''ik weet niks, ik volg jou'' jaja en dan Marit niet afschieten met paintball.....
Ik weet (dankzij Ladi) zonder twijfel wie de mol is, het was duidelijk maar verborgen te zien gisteren. Kijkt wel iets minder leuk nu
Echt?? Ga de aflevering nog maar een keer kijken dan. Of bedoel je de eventuele verborgen aanwijzing in de leader met die foto? Er doen alweer verschillende theorieën de ronde heerlijk!
Oooh nou maak je me nieuwsgierig!!!! Ik heb wel een sterke verdenking deze eerste aflevering waarvoor ik ook een aanwijzing denk te hebben gevonden maar ik ga de aflevering nog maar eens goed kijken. Misschien pb ik je nog wel even als ik het ook gezien heb.
Ik neem aan dat het niet iedereen het even leuk vind om nu al te weten wie de mol is Maar in de 1e 5 minuten is het te zien.
sab85 als wij hetzelfde hebben gezien de 1e 5 minuten dan kan het niet missen denk dat ik weet wat jij bedoeld... Maar het ligt er te dik bovenop denk ik. zal nog even de herhaling kijken zo om het beter te bekijken
Kijk de aflevering terug, en let de 1e 3 minuten op. en wat er rond het vliegtuig te zien is vanuit de lucht (de bandensporen) ik hoop dat je hier wat mee kan. Ik wil het best zeggen maar weet niet of iemand hier is die het niet wil weten.