Wie is de Mol 2012

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door pinguin72, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie is de mol?

1. Anne-Marie

2. Diorno

3. Frits

4. Hadewijch

5. Liesbeth

6. Maarten

7. Marion

8. Marit

9. Tim

10. William

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Jaaaaa!! Had het goed! :D
    Vrijwel meteen vanaf het begin, hihihihhi.....

2. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hm niet Liesbeth dus, maar best wel logisch dat ze verdacht werd, dat is een schrale troost haha

Ben allang blij dat het ook Hadewych niet is, mijn collega is nogal een betweter en die was er van overtuigd dat het Hadewych was. Die mag dus voorlopig zn mond weer houden hahaha

En ja AnneMarie, goed gespeeld, vooral dat met die pijl en boog, Hadewych schoot raak en AnneMarie roept snel dat zij het gedaan had haha..

3. beautiful

beautiful Actief lid

10 feb 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    *bonkt hoofd tegen muur* zat zooooo fout

4. FinleyenMilan

FinleyenMilan Actief lid

11 nov 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    één ding snap ik niet goed. Waarom is Hadewych de winnaar? Ik dacht dat zij op Liesbeth zat? Ik gun het haar, daar niet van :p Ik zei daarstraks nog, ik hoop dat Hadewych wint, dat gun ik ze echt met de baby enzo :)

5. Within

Within Niet meer actief

Ik zat finaal mis :p Ik heb heel lang op Tim gezeten en daarna was Hadewych mijn reservemol. Anne-Marie heeft het ontzettend goed gespeeld, dat is een ding wat zeker is.

6. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Stomme mol:(

Op de een of andere manier hebben ze iedere keer een underdog als mol. En steeds denk ik weer dat dat de mol niet kan zijn:););)

7. leonieke

leonieke Niet meer actief

+1!

8. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Ik miste wel de uitvoerige verborgen hints....jammer, daar keek ik het hele seizoen al naar uit. Het was meer gissen dan zoeken dit jaar.... :(

9. leonieke

De hints voor de kijker vind uk ook een tegenvaller. Die op tv in elk geval, moet de widm site nog checken..
    Maar goede mol.. ik vond haar het minst verdacht van de laatste vijf kandidaten..

10. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Hier precies hetzelfde hahaha

11. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Ik had het goed!! Alleen snap ik niet dat hadewijch heeft gewonnen. Vind het wel heel leuk voor haar hoor. Maar ik dacht dat hadewijch op liesbeth zat..

12. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Nee, die zat op annemarie, net als liesbeth.

13. leonieke

Ja, ze zaten allebei op Anne Marie.. wel grappig ook dat ze aan tafel tegen Art zei fat ze 'het spelletje maar meespeelde' de laaatste dagen.. terwijl iedereen wist hoe het zat..

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Tja dat is altijd zo.
    Ze kan moeilijk zeggen nu jullie het toch weten hoef ik niet meer te mollen.:p
    Vond het weer jammer van de verborgen hints dat er zo weinig van te zien was.:)
    En wat ze al zeiden is dat er gewoon veel mollende kandidaten waren en daardoor de Mol moeilijker te ontmaskeren.:cool:
    Hoop volgend jaar op wat meer verborgen hint zodat het voor de kijkers thuis wat spannender is.:D

Meiden het was weer top in dit topic en tot het einde van dit jaar als weer bekend is wie er gaan deelnemen.:)

15. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Dat dacht ik dus ook, dat Hadewijch en Annemarie op Liesbeth zaten en Liesbeth op Annemarie :(

Wel goed gedaan en ze had in Liesbeth een goeie nepmol.

En nu, weer een jaar wachten :( :D

16. leonieke

Tot dan meiden...!! :( :)

17. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    :(
    Ik heb het vanaf het begin af aan FOUT gehad :(

Hoe zielig is dat hahahaha!!

Die aanwijzingen voor de kijkers vond ik ontzettend ver gezocht. Initialen op een boot??? Mijn hemel zeg! Dat ziet toch niemand.

Nou goed, hopelijk volgend seizoen weer een groep leuke mensen. Wat mij betreft onbekende Nederlanders of hele bekende Nederlanders. Niet meer van die solliciterende B-acteurs.

Vonden jullie ook dat Tim wel erg verliefd naar Hadewych keek?

18. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Wauw! Ik zat er echt zoooo enorm naast. Anne-Marie heeft het goed gedaan! Jammer dat ze zo weinig hints hebben laten zien. Wat mij betreft hadden ze de samenvattingen van de vorige keer mogen laten en in plaats daarvan hints laten zien.

Maar goed, het zit er weer op. Bedankt allemaal en tot volgend jaar (pfff, wat duurt dat nog lang)!

19. leonieke

Nou, dat viel allemaal wel mee hoor! Ik kende ze iig op Tim na allemaal..

Tis maar net wat je kijkt of naar toe gaat ;) :)

20. Alita

Alita Niet meer actief

ik zat fout.......maar liesbeth was bijna een mol hahahaha.
    Vindt wel dat de molacties die je zag...hoe had ik die zelf in godsnaam moeten zien dan?

Deel Deze Pagina