Dat I AM.. hadden we kunnen weten.. volgens mij is dat zelfs hier on-topic opgenoemd.. En dat slapen (want ziek??) in het vleigtuig van Ijsland naar Spanje snap ik nu ook. Ze kon gewoon liggen en doen of ze sliep.. de anderen de opdrachten laten verknallen en als ze echt teveel goed hadden zich erin mengen.. maar dat gebreurde niet.. Goeie actie!
slechte mol. zoveel heeft ze niet gedaan hoor, alleen maar gewacht tot de anderen het zouden verkloten...
vond het ook wat tegenvallen die hints... eerder waren de hints toch veel uitgebreider?? Annemarie hoefde er volgens mij ook niet heeeel veel voor te doen haha maarre jammer dat het weer afgelopen is!!! weer een jaartje wachten.... zou ook wel mee willen doen haha
ja haha , idd , dat I AM , maar goed , ik vond zelf dat dat dan weer veel te voor de hand lag??? je weet het eigenlijk nooit vind ik. Sommige dingen liggen wat te veel voor de hand en daar ga je dan ook weer bij twijfelen. Verder dat ''ik wil graven maar mag niet graven'' (of zo iets) was mij ook nog niet eerder opgevallen.... jullie dan?
hahah ja idd....ze was ook te opvallend als '"mol" he Daarom heeft anne ook niet veel hoeven te doen....
Er komt een 13e seizoen! Art Rooijakkers terug met Wie is de Mol? - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]
Daar heb je een punt ik ga nooit naar musicals. Maar goed, als iemand van hier zich inschrijft voor widm als het voor non BN'ers zou zijn, vind ik dat heel stoer!
Ik verdacht haar vanaf het begin al. Niet om specifieke redenen, maar gewoon omdat ze zich voor mij gevoel vaak afzijdig hielt en niet teveel kwijt wilde. Dit leek mij dus typisch molgedrag, om jezelf zo min mogelijk te laten opvallen.
Scherp hoor! Ze viel mij zó niet op dat ik haar gewoonweg niet in de haten heb gehad. Niet als kandidaat, maar helemaal niet als mol. En omdat ze geld binnenbracht in latere afleveringen, en naar mijn idee een superduidelijke schilderij uitbeelding neerzette!! Was ze voor mij totaal afgevallen als mol. Hoe fout kun je zitten...