Voor mij ook hoor Leonieke. Zelfs vorige week dacht ik nog: 'Dit ligt er te dik bovenop. AM is het vast niet.' *zucht* Ik zou ook graag mee doen, maar word liever geen BN-er.
Dit klopte dus toch..... Alleen had ik het weer helemaal fout dit jaar. Ben er zo slecht in. En dan dat hoofd van AM als watermerk in het geld.
Inderdaad, helemaal gelijk en ook mijn gedachte! Juist haar houding en non-verbale reacties (en ook niet reacties ) maakte het dat ik haar al snel als de mol verdacht had.
Ja echt bizar dat niemand hierop lette!!! Ik vond al vreemd dat AM vaak afzijdig hield of niet teveel in boekje schreef... Het verbaasde me toen AM prima kon boogschieten...maar dacht niet na dat ze de mol was. Dit jaar zat ik goed naast. Kan al niet wachten op een nieuwe seizoen... Hadewych duidelijk winnaar gezien haar emo omdat ze zwanger was.
Wie weet.. pas zelf deze methode weleens toe op Sander Jansson (van campinglife) sst.. niet doorvertellen hè
Wat gaan jullie nu kijken ipv wie is de mol?? Ik heb even niets meer waarvoor ik écht thuisblijf.. best wel weer ff lekker!!
Wij kijken graag series zoals NCIS, Criminal Minds, CSI. Maar dat nemen we eigenlijk altijd op en kijken dan wanneer het ons uitkomt omdat manlief onregelmatig werkt.
CSI, NCSI, Dat kijk ik ook wel graag. Maar is niet een serie die doorloopt. kan je er best een van missen.. eigenlijk wel net zo prettig