Wie is de Mol 2012

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door pinguin72, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie is de mol?

1. Anne-Marie

2. Diorno

3. Frits

4. Hadewijch

5. Liesbeth

6. Maarten

7. Marion

8. Marit

9. Tim

10. William

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Maar als de Mol van te voren wist dat Maarten gezegd had dat het niet ging lukken had de Mol er alle belang bij dat de opdracht zou slagen.

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Frits is voor mij inmiddels afgevallen als Mol.
    Ik vind Marit en Liesbeth sterk naar voren komen en ook William heb ik nog niet uitgevlakt.:p

3. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Mijn twijfel na dit forumtopic over Frits is weer helemaal weg. Hij is het niet voor mij.
    Tim, Liesbeth en Hadewich twijfel ik na deze aflevering tussen.

4. Alita

Alita Niet meer actief

Ik probeer ook te kijken bij de eliminatie wie er nu vreemd kijkt enz...maar juist ook moet je op dingen letten zoals...wat doet een mol .. wat is typisch voor een mol en wie gedraagt zich zo...meestal zijn het huist niet diegene die zo opvallen he..

Straks op het eind denk je weer........aaaaaah ja idd!!!

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    cindy24 , ja hahaa zo zit ik dan ook!!! zo van ''ooooowjaaaa!!''

die traptreden opdr was ook makkelijk te mollen zeg!
    bedoel , geef je verkeerde schoenmaat , lengte etc op en het is al mis!
    vond het daar ook lastig om de mol eruit te halen...

maar goed ik vind dat zowiezo lastig!

op naar volgende week!!! nu al weer zin in!!!!

6. Alita

Alita Niet meer actief

Ja irritant is dat dan he hahahahahaha...

Ach het scheelde maar 2 treden hahahahahaha.......tja die Dio wist niet eens op welke plek zijn hit stond....maar ik vondt hem te "dom" voor de mol te zijn...

Nee ik ga die Liesbeth eens in de gaten houden want zij zat gewoon te relax af te wachten bij de elimitatie!

7. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Marit is voor nu mijn mol. De kans was heel groot dat Maarten zou gokken dat de laatste opdracht zou mislukken. Als mol weet je dat het afhangt van de inschatting van Maarten. Marit deed onwijs haar best om te zorgen dat de start goed was en de andere haar overduidelijke seinen na konden doen. Bovendien deed zij vorige aflevering met die schietopdracht ook al raar.

8. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland

Helemaal mee eens.
    Ik vind het wel heel moeilijk om onderscheid te maken tussen de Mol en kandidaten die zichzelf verdacht willen maken. Ze doen allemaal van die rare dingen die heel opvallend zijn. Ik denk dat de echte Mol niet heel veel hoeft te doen tot nu toe.

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

nee precies , want veel geld hebben ze toch nog niet.....

10. leonieke

leonieke Niet meer actief

Dat wordt wel ieder seizoen sterker inderdaad.. dat andere kandidaten gaan mollen om zo anderen op het verkeerde been te zetten..

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    De mol zal zeker nog niet veel gedaan hoeven te hebben.
    Voor mij is Hadewych heel verdacht. Marit is iets te fanatiek denk ik. Liesbeth is weinig in beeld en staat bij mij daarom ook hoog op de verdachtenlijst.

Maar over 2 afleveringen ga ik echt kiezen:)

12. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Hmm.. door jullie posts en theorieën ga ik weer overal aan twijfelen! Blijft moeilijk hoor!

13. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb niet echt veel dingen over gisteren. vind liesbeth wel heel verdacht worden, vooral omdat zij de walkietalkie snel te pakken had bij die opdracht op de trap. Iedereen keek naar art en zij pakte dat ding even op, en ja met dat ding in handen kan je heel goed mollen ;) knoppen indrukken zodat je art niet hoordt e.d. ;) maar ik hou het nog bij Tim als mol.

14. iellie

iellie Niet meer actief

Ik was afgelopen donderdag overtuigd dat het Dio was (tijdens het kijken), gaat op het eind Dio naar huis... hahaha.. Ik ben dus niet zo'n goeie rader, nog even 2 afleveringen kijken en dan ga ik kiezen wie ik denk dat het is. Ik heb nu echt nog geeeeen idee! :)

15. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dit wordt het eerste jaar dat ik de mol volg. En ik vind het nu al super!!! Alleen ben ik echt heeeeel slecht in hints oppikken merk ik al. Mijn gevoel gaat nu uit naar tim.

16. Alita

Alita Niet meer actief

als je straks eenmaal het einde hebt gezien en ze je laten zien wat er allemaal voor een hint werden gegeven tijdens het programma ben je volgend jaar wer iets beter hahahaha:D

17. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    haha, ik hoop het!!!

18. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Haha dat is altijd het leukste :) dan zit ik echt zo van verhip dat ik dat niet gezien heb! ;)

19. Alita

Alita Niet meer actief

jaaaa dan denk je ....huh:$...waarom zie ik dat niet hahahaha:D

20. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Op het forum van widm lees je ook allemaal rare hersenspinsels. Echt, hoeveel mollenacties sommige mensen zien, zo raar!
    Wel leuk om te lezen hoor!

Deel Deze Pagina