Ik stem op Jennifer Hoffman, gebaseerd op... niks hahaha. Tygo Gernandt denk ik trouwens niet, vind hem te voor de hand liggend.
Oh ja ik heb er ook weer zin in!! Nog niets gekozen in de poll. Daar moet ik toch eerst minstens 1 aflevering voor zien.
Ik heb nog geen flauw idee wie van de kandidaten de mol zou kunnen zijn, maar heb er wel weer zin in om te kijken en op zoek naar hints en ( complot) theorieën
Ik ga voor Sofie.. gewoon omdat ik het een gek mens vind. Vorig jaar dacht ik Kees maar dat leek me te voor de hand liggend.. haha
Ik heb er zin in, stemmen doe ik nog niet, doe ik in een later stadium, wil ook minstens 1aflevering gezien hebben.
Ik ga er ook elke donderdagavond voor zitten, Hoef gelukkig nooit op de donderdagavond te werken. Heb ook nog niet gestemd wil nog even afwachten tot de eerste aflevering geweest is
Ik zit al af te tellen, haha! Ik ben er heel slecht in, ik kijk sinds 2011 en heb nu dus 3 seizoenen achter de rug waarin ik bij alle drie vanaf aflevering 1 helemaal zeker wist wie de mol was en dat werd steeds bevestigd doordat mijn mol iedere keer maar een groen scherm kreeg en in de finale belande. En uiteindelijk was mijn mol alle drie de keren de verliezer in de finale. Soundos in 2011, Liesbeth in 2012 en Carolien in 2013. Ik denk dus dat ik komende donderdag kan zeggen wie de finale gaat verliezen .
Dat waren mijn gedachten ook, Tygo is veel te voor de hand liggend Ben ook benieuwd of ze in Hongkong blijven of verder reizen. Vorig seizoen hebben we veel inspiratie opgedaan voor onze reis naar Z-Afrika afgelopen juni
Poll nog niet ingevuld, doe ik als ik de eerste aflevering (of tweede) heb gezien. Leuke kandidaten. Ben benieuwd naar de eerste aflevering!
Eens kijken hoeveel rode schermen ik dit jaar ga krijgen Ik ben er zo slecht in,maar ik heb wel ieder jaar goed wie als er een na laatste overblijft alleen tja, dat is niet concept van die testen invullen Ik heb donderdag heerlijk vrij en ga er voor zitten. Ik denk dat ik dit jaar maar eens voor een mollenboekje ga en alles opschrijf wat verdacht is, eens kijken of ik dan eens n groen scherm krijg
Heb nog nooit 'wie is de mol' gekeken. Wat is dat nu voor iets? Misschien dat ik het ook wel wil kijken..
Ik besluit altijd na de tweede aflevering. Wacht nog heel even af dus Kan niet wachten tot het weer begint! Leuk leuk leuk