Viel het jullie niet op dat de vrouw die rechts achter in de bus zat(Daphne) 'raadde' dat ze owen en Susan moesten herkennen in het theater. Dat was zo typisch.
Huh ik snap het even niet, ik heb op die app de test ingevuld over aflevering twee en nu kun je terugkijken welke vragen je goed had. Ik heb dus ingevuld wie ik denk dat de mol is en er staat dat ik het goed heb, maar het lijkt me toch wel erg vreemd als ze nu al gaan aangeven wie de mol is? Of snap ik nu iets niet?
Ik heb het even gecontroleerd en bij mij staat bij die vraag ook dat ik het goed heb Bij alle andere vragen staat er een kruis voor "fout" en een vinkje voor "goed", maar lijkt me niet dat ze nu al gaan zeggen wie de mol is.... Toch? Misschien is die vraag altijd "goed" in de app...
Ik heb gestemd voor het eerst en ik ga voor Daphne. Eerst al het rode scherm en haar (gespeelde) schrik En ik vond dat zij bij de opdracht op het dak raar deed. Als er een touw ligt weet je bijna dat je overal over de rand moet kijken om de emmer te vinden. Ik vond haar meer heen en weer lopen en ook niet zo actief met de knopen uit het touw halen.
Op de app krijg je punten zolang degene die jij als mol hebt er nog in zit. Ze gaan natuurlijk niet alleen goedkeuren als je DE mol goed hebt.
Ja dat met dat touw op het dak vond ik ook zo raar, ze zag dat touw en deed er niks mee. En tja in die laatste minuut kon ze wel even helpen met dat touw, ze wist toch dat dat touw tekort was met die knopen er nog in en dat ze dat geld binnen een minuut niet naar boven konden halen. Prima molactie. Om deze actie denk ik nu ook even Daphne. En in die bus opperde Daphne dat ze misschien wel moesten raden wie Owen en Susan waren in dat theater, kan gewoon knap bedacht zijn, maar kan ook zijn dat Daphne dit wist als mol Ben alleen bang voor tunnelvisie nu haha
Wat mij gisteren vooral opviel was Jennifer die zei dat ze op de markt helemaal niets zag. Tuurlijk niet want een mol is blind! Verder vind ik Sofie het meest verdacht nu, die doet gewoon heel raar.
Toch is het vaag.... je kan dus per vraag kijken of hij goed was of niet, wanneer hij fout is staat er een rood kruis door jou antwoord en een groen vinkje bij wat het antwoord had moeten zijn. Wanneer de vraag goed is staat er een groen vinkje bij je antwoord. De persoon die ik als mol had aangewezen in de app heeft een groen vinkje.... = Vraag goed
Als je goed gekeken hebt naar de containers, zag je bovenop een rode container, en daaronder een grijze met het woord 'mol'. Susan had een rode bloem in haar haren een een grijs shirt aan. Ook vreemd dat ze als een van de laatste de markt op ging, en toch nog ging zoeken naar een vrijstelling. Als je logisch nadenkt zijn al je voorgangers ook al naar de vrijstellingen aan het zoeken geweest, waarom ging ze niet voor de snelste tijd?
Susan en Aaf gingen op zoek naar een donkere ruimte, weet alleen niet wiens initiatief dat was. Als het Susan was zou het weer een hint naar haar kunnen zijn want de mol leeft het liefst in het donker. Aaf is sowieso absoluut de mol niet.
Ik afl 1 krijgen ze meteen een test hierin staat uit welke plaats komt de mol Amsterdam,Veenendaal,Utrecht Sophie komt als enige uit Utrecht Bij het spel met de lichtjes moeten ze een code naar elkaar doorgeven deze code is 3425 dit is een postcode in Utrecht Voor mij is Sophie de mol
Maar 3425 is de postcode van Snelrewaard, dat is wel in de provincie Utrecht, maar niet de stad Utrecht, dus dan lijkt mij dit niet zo heel logisch als ik eerlijk ben, tenzij Sophie in Snelrewaard woont... Overigens zou het wel een mooie hint zijn en knap gevonden..
Ja waarom moet je zeggen 1 homo? Maar goed... Pfff ik heb echt geen idee wie de mol is. Zag ook geen acties jullie? Wel dom van Daphne zeg.... Kiest ze net die met de vrijstelling ...