wie is de mol 2014

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door pinguin72, 29 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie is de mol 2014?

1. Aaf Brandt Corstius

2. Daphne Bunskoek

3. Freek Bartels

4. Jan-Willem Roodbeen

5. Jennifer Hoffman

6. Maurice Lede

7. Owen Shumacher

8. Sofie van den Enk

9. Susan Visser

10. Tygo Gernandt

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Viel het jullie niet op dat de vrouw die rechts achter in de bus zat(Daphne) 'raadde' dat ze owen en Susan moesten herkennen in het theater. Dat was zo typisch.

2. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ik ga voor Sofie, vind haar gewoon een beetje vreemd haha

3. Esvre

Esvre Actief lid

28 dec 2011
    252
    1
    18
    NULL
    NULL
    Huh ik snap het even niet, ik heb op die app de test ingevuld over aflevering twee en nu kun je terugkijken welke vragen je goed had. Ik heb dus ingevuld wie ik denk dat de mol is en er staat dat ik het goed heb, maar het lijkt me toch wel erg vreemd als ze nu al gaan aangeven wie de mol is? Of snap ik nu iets niet?

4. Deliana

Deliana Niet meer actief

#185 Deliana, 10 jan 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jan 2014
    Ik heb het even gecontroleerd en bij mij staat bij die vraag ook dat ik het goed heb :(

Bij alle andere vragen staat er een kruis voor "fout" en een vinkje voor "goed", maar lijkt me niet dat ze nu al gaan zeggen wie de mol is.... Toch? Misschien is die vraag altijd "goed" in de app...

5. Alf

Alf Niet meer actief

Ik snap eerlijk gezegd helemaal niets van die app :)

6. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb gestemd voor het eerst en ik ga voor Daphne.
    Eerst al het rode scherm en haar (gespeelde) schrik
    En ik vond dat zij bij de opdracht op het dak raar deed. Als er een touw ligt weet je bijna dat je overal over de rand moet kijken om de emmer te vinden. Ik vond haar meer heen en weer lopen en ook niet zo actief met de knopen uit het touw halen.

7. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Op de app krijg je punten zolang degene die jij als mol hebt er nog in zit. Ze gaan natuurlijk niet alleen goedkeuren als je DE mol goed hebt.

8. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ja dat met dat touw op het dak vond ik ook zo raar, ze zag dat touw en deed er niks mee. En tja in die laatste minuut kon ze wel even helpen met dat touw, ze wist toch dat dat touw tekort was met die knopen er nog in en dat ze dat geld binnen een minuut niet naar boven konden halen. Prima molactie. Om deze actie denk ik nu ook even Daphne.
    En in die bus opperde Daphne dat ze misschien wel moesten raden wie Owen en Susan waren in dat theater, kan gewoon knap bedacht zijn, maar kan ook zijn dat Daphne dit wist als mol

Ben alleen bang voor tunnelvisie nu haha

9. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Vond Sofie ook wel verdacht deze ronde..

10. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Wat mij gisteren vooral opviel was Jennifer die zei dat ze op de markt helemaal niets zag. Tuurlijk niet want een mol is blind!

Verder vind ik Sofie het meest verdacht nu, die doet gewoon heel raar.

11. Deliana

Deliana Niet meer actief

Toch is het vaag.... je kan dus per vraag kijken of hij goed was of niet, wanneer hij fout is staat er een rood kruis door jou antwoord en een groen vinkje bij wat het antwoord had moeten zijn. Wanneer de vraag goed is staat er een groen vinkje bij je antwoord.

De persoon die ik als mol had aangewezen in de app heeft een groen vinkje.... = Vraag goed :(

12. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je goed gekeken hebt naar de containers, zag je bovenop een rode container, en daaronder een grijze met het woord 'mol'. Susan had een rode bloem in haar haren een een grijs shirt aan.
    Ook vreemd dat ze als een van de laatste de markt op ging, en toch nog ging zoeken naar een vrijstelling. Als je logisch nadenkt zijn al je voorgangers ook al naar de vrijstellingen aan het zoeken geweest, waarom ging ze niet voor de snelste tijd?

13. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Susan en Aaf gingen op zoek naar een donkere ruimte, weet alleen niet wiens initiatief dat was. Als het Susan was zou het weer een hint naar haar kunnen zijn want de mol leeft het liefst in het donker. Aaf is sowieso absoluut de mol niet.

14. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Dat is bij iedereen zo. Je krijgt er ook 10 punten voor net als iedereen.

15. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Daphne is ook absoluut de mol niet.

16. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Ik afl 1 krijgen ze meteen een test hierin staat uit welke plaats komt de mol Amsterdam,Veenendaal,Utrecht
    Sophie komt als enige uit Utrecht
    Bij het spel met de lichtjes moeten ze een code naar elkaar doorgeven deze code is 3425 dit is een postcode in Utrecht

Voor mij is Sophie de mol

17. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Maar 3425 is de postcode van Snelrewaard, dat is wel in de provincie Utrecht, maar niet de stad Utrecht, dus dan lijkt mij dit niet zo heel logisch als ik eerlijk ben, tenzij Sophie in Snelrewaard woont... Overigens zou het wel een mooie hint zijn en knap gevonden..

18. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Haha die Jan-Willem! 'Ons team bestond uit 5 vrouwen, 2 mannen en 1 homo'

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja waarom moet je zeggen 1 homo? Maar goed...

Pfff ik heb echt geen idee wie de mol is. Zag ook geen acties jullie?

Wel dom van Daphne zeg.... Kiest ze net die met de vrijstelling ...

Deel Deze Pagina