wie is de mol 2014

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door pinguin72, 29 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie is de mol 2014?

1. Aaf Brandt Corstius

2. Daphne Bunskoek

3. Freek Bartels

4. Jan-Willem Roodbeen

5. Jennifer Hoffman

6. Maurice Lede

7. Owen Shumacher

8. Sofie van den Enk

9. Susan Visser

10. Tygo Gernandt

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap er echt helemaal niks meer van haha!! Wat een raar, maar leuk seizoen.

2. Alf

Alf Niet meer actief

Jan Willem had gespreid over de vrouwen. Op Daphne en een ander. Dus zou de mol een vrouw zijn aangezien hij de test goed gemaakt heeft.
    De mol is een vrouw, óf Jan Willem ;)

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Omdat het bij Jennifer mis ging bij de woorden....

Ik vermoed dat het Sofie is...er zijn mij een aantal dingen opgevallen. Maar volgens mijn man heb ik last van tunnelvisie, haha!

Vorige week bij het kanoën, deed ze niet mee. Ze kwam ook bijna niet in beeld, maar het viel mij op en heb het een aantal keren teruggespoeld.
    Ze aait als het ware met de peddel over het water.

Natuurlijk ging ze bij de executie naast Susan zitten, beide gaan ze er niet uit. Susan had de vrijstelling en zij is de mol, en die wint altijd.
    Dus als Daphne wel Sofie had gekozen, dan was het zogenaamd wel erg spannend geweest maar wat een opluchting dat zij een groen scherm had.

Afgelopen aflevering met de woorden:
    Iedereen deed het op alfabetische volgorde. Zei het er ook bij.
    Sofie niet...en toen Jennifer zei; Wacht, ik maak er een verhaaltje bij om het te onthouden, had ze kunnen zeggen: Het is op alfabetische volgorde, wel zo makkelijk. Maar ze zei niks....lekker makkelijk voor haar...want ze liet Jennifer gewoon haar gang gaan.

De executie deze keer: Ze zou gaan rondbazuinen dat de zwarte joker zou worden ingezet....dus dan zou niemand zijn jokers inzetten en iedereen blanco zijn. Maar....iedereen zette wel zijn joker in en de zwarte joker werd niet ingezet....
    Dus de jokers zijn weg....uit het spel...en de enige zonder joker, zit er nog in.

Daarbij is het vreemd dat ze zegt al een enveloppe te hebben opgestuurd...is dat wel zo?

:D;):p

4. Talvi

Talvi Niet meer actief

Hoezo wist Tygo al 2 maanden die 20 woorden? Of heb ik het totaal verkeerd verstaan? Dit is ook de eerste keer dat ik het volg hoor..

Ik lees net een pagina terug en zag dat het anderen ook al opgevallen was :p Maar met die woorden ging het toch mis bij Tygo? Hij had een paar hele andere woorden doorgegeven.

5. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Dat zei hij idd om daar mee te suggereren dat hij de mol is. Veel te opzichtig als je het mij vraagt. Hij acteert dat hij de mol is door oa dit soort dingen te zeggen maar hij is het niet. Sorry maar ik vrees dat Tygo niet intelligent genoeg is om de mol te zijn.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik vindt Sofie te opvallend als zij de mol is, dan is ze wel een slechte mol.

Ik vertrouw Freek niet zo;)

7. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    Ik denk ook Freek, maar kan t totaal niet onderbouwen hoor...(misschien omdat ik stiekum hoop dat hij er heel lang inblijft! Ik volg m wel een beetje in t theater en ik vind m gewoon leuk hihi)

Ik Tygo idd veel te opzichtig, maar Sophie ook. Het lijkt te duidelijk dat zij molt. Toch blijft ze ook verdacht....ook met die zgn deal met Freek, stel dat er een zwarte vrijstelling komt en dan komt ie ook en ze heeft m zelf....vreemde verdachte gang van zaken....

Pfff weer een hele week wachten, bleh!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Het probleem is dat ze allemaal mollen en stom doen:p

9. Deliana

Deliana Niet meer actief

Inderdaad! Ik snap er dit seizoen helemaal niets van! :)

Tygo en Sophie zijn het niet, veel te opzichtig, dat geloof ik echt niet. Ik begin zo langzamerhand Jan Willem te verdenken, vooral door zijn gedrag in alle afleveringen tot nu aan toe, maar echt onderbouwen kan ik het nog niet... Haha

10. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Ik denk nog steeds dat Susan het is.

11. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Ik ga nu ook meer naar freek toe
    mijn man dacht daphne die baalde gister haha

12. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    ik zit nog steeds op jennifer, maar ik begin te twijvelen met jan-willem.

13. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Waar gaan ze hierna heen? Welk land? Ben wel benieuwd :)

14. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

China was toch prima genoeg dacht ik. Lekkere snoepreisjes zo.. :p

15. rums

rums Niet meer actief

Ik zit vanaf het begin op Sophie maar begin Freek nu ook wel te verdenken. En ik hoop dat Tygo de eerst volgende aflevering eruit vliegt. Wat een irritant mannetje!

16. Alf

Alf Niet meer actief

New York denk ik. Post moest in ieder geval naar Alice Island..

17. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ja, denk ook New York, vanwege Ellis Island. Gaan ze wel van de ene metropool naar de andere.........contrast met een gebied vol natuur had ook wel leuk geweest.

18. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Ik ga toch echt voor Tygo.
    Zodra er een opdracht komt, praat hij veel, maar zegt niks.. De overlegtijd is dan om, waardoor ze nog niet goed weten wat ze nu precies moeten doen..

in de eerste aflevering tijdens de executie zie je hem in het scherm weerspiegelen. In geen een andere aflevering is dat.
    Gisteren heeft hij de eerste 2 woorden die opgeschreven zouden moeten worden al verdraaid. Over de rest wat hij doorgaf was ook maar vaag. Weinig geld in de pot
    Tijdens de enveloppe ging hij als eerste ruilen, waardoor iedereen snel ging ruilen, zonder goed na te denken. weer geen geld in de pot..

19. lea

lea Fanatiek lid

Ik denk aaf, zij zat voorop de boot zonder roeien, zat info te verdraaien over in de trein onder het water door......., nu wist ze zich het voorval over het dagboeken niet te herinneren terwijl ze hem nota bene wilde meppen ermee.....en ze had de envelop met 0 euro waardoor ze iemand ander in ieder geval 0 euro in de maag zou splitsen.......

Maar jullie redeneringen vind ik ook wel logisch haha....

20. lea

lea Fanatiek lid

Ik vind tycho wel een leuke aanwinst voor de groep.....mega irritant maar volgens mij niet de mol. Hij zei ook dat hij de vragen 2 maanden terug al wist, lijkt me dan iets te voor hand liggen......zouden ze dat bij de echte mol er niet uitknippen?

Deel Deze Pagina