Vooraf zei ik dat Tygo het niet was want dat zou op eén of andere manier teveel voor de hand liggen maar ik ga toch voor Tygo, meestal houdt de Mol zich wat op de achtergrond maar ga nu voor een aanwezige Mol!?!
Ik zeg Aaf. Afgelopen uitzending was de titel van de aflevering 'Jennifer'. Dus ik heb Jennifer in de gaten gehouden en bij die roltrapopdracht begon zij meteen over een verhaaltje. Aaf is de enige die verhaaltjes schrijft.
Ik verdenk Tycho en Sofie juist omdat ze zo aanwezig en opzichtig bezig zijn. Maar eigenlijk is iedereen rotgeintjes aan het uithalen dus kan ik er geen pijl op trekken haha! Dat met Tycho en die 2 maanden had ik opgevat als dat die opdracht 2 maanden geleden gefilmd was en dat ie de woorden nog steeds wist. Anders is het wel een heeeel opzichtige poging om hem verdacht te maken.
Dat vroeg ik me ook af! Voor mij was Jennifer al de mol en dit gevoel wordt deze aflevering wel erg bevestigd.
Ja, dat vroeg ik mij ook af! Ze was er zo duidelijk van overtuigd, maar sprak niemand aan om er een foto van te maken.
Ja ik denk ook dat zij het is... Gewoon haar gezicht en haar houding...net of ze acteert Nou ja..... nee dus
Ligt het aan mij of leek dat 'gele poppetje' wat aan het einde van de laatste opdracht, toch echt wel wat op Freek? Heilige aanwijzing: Freek was Joseph?
Ik ga nu toch echt voor Jan Willem. Ik ben de hele tijd nog een zwevende kiezer geweest maar Jan Willem vind ik wel erg opvallend. Of zou het toch Susan zijn? Pff wat een spel hè haha.
Denk echt nog steeds dat het Suzan is, die heilige aanwijzing was duidelijk met dat beeld op Filipijnen. Twee vingers opgestoken, net zoals de boeddha die Suzan moest vinden. Dat beeld op de Filipijnen had een achterkant in de vorm van schoppen (kaartspel). Ook dat is een verwijzing naar Suzan, zij is namelijk weduwe. Schoppenvrouw staat voor weduwe.
En toch denk ik dat het Freek is.... Ik had wel gedacht dat Jennifer er langer in zou blijven! Dat sloeg hier wel ff in als een bom...
Ik zit al vanaf het begin op Suzan, maar das meer een gevoel. Jan-Willem is mijn "back-up-mol". Wel jammer dat Jennifer eruit is, zij was leuk!
Aah...zo'n naar spel is dit. Ik weet het echt niet. Ik vond iedereen verdacht doen. Tygo loopt te opvallend te mollen. Hoewel dat ook weer een tactiek kan zijn. Sofie is toch ook een beetje raar en Susan doet ook vreemde dingen.
Juist hierom is hij mijn mol. Hij is zo aan het mollen en doet alles zo opvallend, niemand denk dat de mol dat zou doen
Ja hij is mijn winnaar.......Hij speelt het wel enorm goed. Dus of de winnaar, of hij is de mol.....Ben benieuwd, ik vind het een heel erg leuk seizoen!