Gek genoeg is de finale daardoor op 20 mrt. De verjaardag van JW. Nu zeggen ze wel dat de mol niet gekozen wordt op basis van zijn verjaardag, maar was Patricks onthulling ook niet op St. Patricksday? In aflevering 1 zei JW letterlijk tijdens zijn schijnbeweging ;" ik maak me kenbaar" Susan visser staat bij mij op tweede plaats.
Yes! Lang genoeg moeten wachten! Enne, Jan Willem is nog steeds mijn mol... (Moet wel eerlijk zeggen dat ik vorig seizoen leuker vond trouwens)
Heb zojuist manlief naar boven gejaagd voor zijn voetbal avondje. Mooi dat ik voor het grote scherm ga zitten vanavond!
eindelijk komt het weer vanavond..... maar na 2 weken afkicken ben ik eigenlijk niet eens meer zo nieuwsgierig... Ik zit er nu niet echt meer 'in'
Ja dat heb ik ook wel een beetje, maar ik heb er toch ook wel weer zin in. Ik denk dat het na vanavond weer net zo leuk is als anders.
Niemand eruit.. ik snap dat niet. Je wilt toch mede kandidaten elimineren. En als mol ook. Vreemde keuze. Als Suzan de mol is zou ze niet voor oranje zijn gegaan. Of wel want dan kam een ander die 2000 niet potten Ohjee.. daar gaan we weer..
Tenzij ze heel erg onzeker was over haar eigen test! Ze kreeg nu haar eigen scherm ook niet te zien, ook niet als dat rood was. Ik vind die laatste wel weer goed gevonden, dat ze er op deze manier als mol voor kon zorgen dat niemand anders 2000 euro in de pot zou brengen. Toch had ik wel het idee dat haar reactie echt was. Haar gezicht betrok volledig toen Art over de groepsvrijstelling begon. Ik hou het nog op kandidaat die geen risico wil lopen om af te vallen.
Ik denk ook dat Suzanne haar plek veilig wilde stellen. Aan de andere kant is het voor haar geen moeilijke keuze als ze de mail is. Ze is dan automatisch door en er is geen geld voor de pot. Het was ook redelijk verdacht dat ze weer naar beneden klom in de windmolen. Ze was er bijna! Tenminste dat leek zo, en op 70 m maakt 10 m ook niet meer zoveel uit denk ik. Ze is overigens ook niet voor niets actrice.......... Ik vind iedereen verdacht..............aaaaaaarrrrghhhh
Als suzan de mol is (wat ik wel denk) dan weet je in welke molen het geld lag (nr2). Jan-willem was haar voor en koos voor nr 2. Nou dan hoeft suzan niet meer naar boven te klimmen, daar ligt toch niets.