wie is de mol 2014

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door pinguin72, 29 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie is de mol 2014?

1. Aaf Brandt Corstius

2. Daphne Bunskoek

3. Freek Bartels

4. Jan-Willem Roodbeen

5. Jennifer Hoffman

6. Maurice Lede

7. Owen Shumacher

8. Sofie van den Enk

9. Susan Visser

10. Tygo Gernandt

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Ik was gaan klimmen voor het uitzicht.:p

2. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Dat had ze tijdens de voorbereiding natuurlijk allang een keer gedaan ;) misschien is ze wel boven geweest trouwens. Dat weten we niet. *tunnelvisie uit* haha

3. lea

lea Fanatiek lid

Maar theoretisch zou de mol toch naar boven klimmen en dan verbaasd kijken dat er geen geld ligt? Als ze wist dat het geld er lag en dan had opgegeven was logischer geweest denk ik, maar het lag niet in haar molen. Ik dacht echt jan Willem als mol, maar die zou ik nu niet meer verdenken omdat hij veel geld in de pot heeft gebracht. Misschien kan hij volgende week nog de pot halveren of zo....

En ik vraag me ook af of ze een angstige mol zouden kiezen.......of kiezen ze een mol die alles wel durft.......speelt Susan of spreekt ze de waarheid....hahaha

4. jippie84

jippie84 Bekend lid

13 mrt 2013
    665
    0
    16
    NULL
    NULL
    Susan is nog steeds mijn mol. Jan Willem heeft gewoon 2000 euro binnengehaald. Dat zou een mol nooit doen.

Susan klom niet voor niets niet naar boven. Ze wist dat daar niks lag en had liever windmolen 2 gehad omdat ze dan hetzelfde trucje had kunnen flikken.

Susan wist dat het vingerafdrukken waren en toch ging ze van die stomme rechte lijnen tekenen.

Susan heeft ervoor gezorgd dat er geen 2000 euro in de pot komt. en dr gezicht vond ik vrij geacteerd toen Ard dat zei. Ze schermt dr gezicht ook steeds af met zoiets. alsof ze bijna dr lach niet in kan houden ofzo

5. lea

lea Fanatiek lid

Maar Sofie zei er ook niks over........waarom niet? Zij kin toch ook iets zeggen tegen de groep...

6. Alf

Alf Niet meer actief

Ik baal van JW. Hij is van het begin af mijn mol. Maar na gisteravond denk ik dat hij voor teveel potvullIing heeft gezorgd om de mol te zijn.

Ik neig ineens naar Freek. Hij laat met zijn verbondjes eerst Tygo en nu Suzan het mollenwerk opknappen. Hij gaf nu ook alle oranje topito's aan Susan in ruil voor exclusieve info. Hij wilde ze natuurlijk zelf om zo geen 2000 in de pot te riskeren maar Susan bewerken werkt ook ;)

Sofie had geen oranje in haar zakje, dus de kans dat de anderen een compleet oranje schijf zouden vormen zonder haar was groot. Dus haar verkeerd rijden was puur irritante oelewapperigheid, geen mol actie.

7. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Kan ook een tactiek zijn, om eerst geld binnen te halen en daarna weer op de een of andere manier zoveel mogelijk geld kwijt zien te raken (de mol weet natuurlijk welke opdrachten er allemaal komen)

En ik vond het héél raar dat Tygo 3 blauwe partjes ging ruilen. De eerste ruil met JW meende ik iets blauws te zien, dus ik schoot meteen overeind op de bank en schreeuwde: 'Was dat nou een blauw stukje?!!' :$ Haha.

Rot spel is dit toch ook... :p Ik weet het ook niet meer, álles kan een mol streek zijn... lastig.

8. rums

rums Niet meer actief

Ik vond het tot de executie leuk. Maar vind het zwaar knudde dat er weer niemand uit is. Dacht 3e aflevering al :-S

En ik heb JW niet als mol en Susan twijfel ik ook aan vanwege het tegelijk naar voren stappen. En Tycho mag het niet zijn want dan moet ik mijn schoen opeten.

9. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Ik denk ook Jan Willem. Hij heeft wel geld binnen gehaald maar wist idd wat er daarna kwam. Dat die oranje topido voor een vrijstelling zou zijn en de meeste kandidaten zouden dat geld dan echt wel inzetten... dus die 2000,- van de molen was nu weer ingeleverd.

10. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik heb al 1000 punten in het widm-spel :D

Doen jullie het een beetje goed? (als jullie meedoen uiteraard)

11. Alf

Alf Niet meer actief

BB ik heb nu 800 punten. Gisteren een goede dag met 360 punten in 1 keer :)

12. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Ik ken dit spel niet..... hoe kan ik dat doen?

13. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Wat ontzettend balen dat er weer niemand uit is!

14. Alf

Alf Niet meer actief

Via de app store kun je hem op je telefoon zetten. Via pc weet ik eigenlijk niet of er een spel is..

15. Betty Barclay

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ja, ik had dat ook gister! En toen ik mijn vragen terugkeek had ik er 0 goed. Was een beetje vreemd dus...
    Maar op de WIDM-facebook-pagina legde iemand uit dat je ook bonuspunten krijgt voor elke week dat je dezelfde mol en winnaar aanwijst. Ik zit al vanaf aflevering 1 op de 2 zelfde mensen (en ze zitten er allebei nog in) dus vandaar mijn goede score blijkbaar.

16. Janna

Janna Fanatiek lid

Dat is "andere" 2000,-! Die 2000.- euro van de windmolen opdracht zit nog steeds in de pot hoor en die heeft JW erin gebracht. De 2000,- euro die er niet in zit, is van de topito opdracht en die heeft Susan dus niet gecasht.

17. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb er 1040! Mijn man 910!

Ik zit nog steeds op Sofie. Mijn man op Tygo.

18. Alf

Alf Niet meer actief

Aha.. mijn mol en winnaar zitten er ook vanaf de eerste keer nog in idd. En ik had vraag 1 en 2 goed zowaar :D
    Blijf de spelregels vaag vinden.
    Hoe hoog sta jij in de ranking? Best hoog denk?!

19. Betty Barclay

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    In de ranking sta ik 5700 nog iets

Ik zit al vanaf aflevering 1 op Susan en heb Tygo als winnaar.
    Jij?

20. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Oja! :D

Deel Deze Pagina