Leuk, ik volg het nu ook voor het 4e jaar. Alleen vorig jaar had ik het goed, doordat ik de hint van de aflevering 'spiegelbeeld' had gezien. Maar verder zie ik al die mol acties niet Dus ik ga gewoon voor Maurice, enkel omdat ik op de middelbare school bij hem in de klas zat en ik verder toch geen idee heb.
Misschien een hele stomme vraag, maar kan mij iemand in grote lijnen uitleggen hoe dat programma in elkaar zit?? Ik lees er altijd zoveel over en best veel mensen kijken het. heb vorig jaar een keer een aflevering gezien (niet de eerste) maar begreep er niks van
Uit vele aanmeldingen worden tien Nederlanders gekozen, of er worden bekende Nederlanders gevraagd, om mee te doen aan een avontuurlijke tocht, ergens in de wereld op een onbekende bestemming.Tijdens hun tocht moeten ze zeer uiteenlopende opdrachten tot een goed einde zien te brengen. Avontuur, mysterie en mensenkennis spelen een belangrijke rol, want alleen samen kunnen ze de opdrachten doen slagen. Als de opdracht slaagt, komt er geld in de pot. Mislukt de opdracht, dan krijgt de groep niets of gaat er geld uit de pot. De deelnemers kennen elkaar niet of nauwelijks, maar weten wel dat één van hen een verrader is: één van hen is 'De Mol'. De Mol heeft als taak de opdrachten te doen mislukken, zodat er zo min mogelijk geld in de pot komt.
Nee, deelnemers maken een test (met vragen over de mol) degene die de test t slechtst maakt krijgt een rood scherm en moet eruit. De mol gaat niet uit t spel
Ik ga er weer voor zitten, vrijdagochtend. Heb geen tv omdat ik er toch nooit naar kijk, maar als het Wie is de mol? is zou ik er bijna een aanschaffen! haha
Vanaf vandaag is er ook een wie is de mol app te downloaden. Vanavond trouwens een terugblik op 13 jaar wie is de mol op tv! Grappig trouwens dat er nog niemand op Aaf brandts Cortsius heeft gestemd.
Abboooo, en nu kijken wie er mee doet! Vorig jaar had ik voor het begonnen was mijn mol al en die bleek het ook te zijn, maar daarvoor alle jaren fout haha
Ik zit vanavond aan de buis gekluisterd en zal er net als voorgaande jaren wel weer finaal naast zitten. Op dit moment vind ik Sopie een hele goede mol.
Ik kan het niet zien vanavond En ik ben juist nu helemaal lekker gemaakt met de best of' gisteravond op TV en een heel groot stuk in de krant van vanmorgen.. Morgenvroeg meteen uitzending gemist-en!