Potverdrie, baal nog steeds dat mijn mol er vorige week uit is gegaan (JW dus) Heb tot nu toe elk seizoen altijd wel goed gezeten. Ik weet het nu echt niet meer... teveel tunnelvisie gehad!
Vanaf het begin zit ik op Susan, maar ik begin nu steeds meer aan Freek te twijfelen.. Ik heb er zo'n zin in, kan niet wachten!! Moet echt weer afkicken als het is afgelopen hoor haha..
Ik heb zo'n zin in vanavond! Kan niet wachten! Maar ben er ook wel klaar mee , wil weten wie De Mol is! NU! Ik zit vanaf het begin op Freek, ben benieuwd!
Ik kan ook haast niet wachten tot vanavond! Zit vanaf het begin op Sophie maar begin nu te twijfelen en verdenk Freek ook wel. Vorige week heel verbaasd dat JW eruit ging want iedereen was er zo van overtuigd haha! Ik begon het haast zelf te geloven.
Freek ligt eruit dadelijk en Sofie is de winnaar denk ik. Maar vorig jaar was de echte ontknoping alsnog een week later he...
Susan is niet de winnaar, Sofie niet de verliezer en Freek niet de mol.... Alle mogelijkheden nog open! Ik blijf op Suus
Susan is niet de winnaar Sofie is niet de verliezer Freek is niet De Mol ???? Susan de verliezer Sofie de Mol? Freek de winnaar?
Oké, dus Susan niet de winnaar, Freek niet de mol en Sofie niet de verliezer.... Ik denk nu ; Freek winnaar, Susan verliezer, Sofie mol
Susan is de mol, Freek de verliezer en Sofie de winnaar. Af te leiden uit op wie ze gestemd hadden.... Lees ik meerdere keren op FB