Nou er waren veel aanwijzingen waarvan ik dacht, dat ik dattt niet door had. Zoals de vele vissersnetten en de visser die in beeld was bij de titel ... moet je dat zien. verder vond ik het dit jaar ook niet denderend
Ik vond het juist een heel leuk seizoen met leuke kandidaten en geweldige locaties. Ik vind dat ze het heel goed heeft gespeeld. Die aanwijzingen zijn trouwens altijd vaag.
de hints worden elk jaar slechter en minder ze zijn veel te bang dat het uitkomt de laatste leuke widm was met dennis de seizoenen daarna vond ik niks meer aan.
Ik vond de hint van de laatste opdracht met die flesjes toch wel heel duidelijk! Art had het flesje in zijn hand met de tekst susan is de mol en die van het in de toekomst kijken dat zij als enige het mol logo te zien kreeg. Wat ik ook een hint vond is dat ze elke keer als ze de test ging doen haar leesbril opzette. alszijnde de mol is blind
De had ik de laatste aflevering niet gezien Toen ik gister die opdracht zag zei ik tegen vl kijk schat het antwoord staat gewoon in het flesje wat stom dat ik dat vorige week niet had gezien hihi..
Ik vond gister echt een tegenvaller. Mijn onderbuikgevoel zei wel steeds dat Susan de mol was. Maar vond er echt geen leuke molacties in zitten. Vond Tygo dit seizoen wel erg leuk!
ik vind elk seizoen op zich leuk, deze vond ik vooral leuk om tygo. het jaar wat me ook nog goed bij staat is het jaar waar marc marie mee deed. maar goed ik wacht weer met smart op volgend jaar. de komende weken ga ik expeditie poolcircel volgen, lijkt me ook wel leuk,
Ik vond het juist een superleuk seizoen! Maar denk ook dat het leuker is als je de goede mol voor ogen hebt haha...
Vind de Mol altijd tof, maar had het dit jaar voor het eerst fout! Ik zat lang op Jennifer en daarna op Sofie. Ik zie die aanwijzingen trouwens nooit. Tygo heeft het heel goed gedaan, maar was nooit mijn Mol. Over Freek heb ik getwijfeld omdat hij zo stil en wazig is. Ik dacht dat Susan gewoon Susan was.