Ik dacht Tycho vanwege zijn weerspiegeling in het scherm bij de executie, maar door de opmerking hier dat er gezegd is de mol staat niet graag in de schijnwerpers twijfel ik weer.... pff jullie zijn wel scherp met alle hints meiden!
He bah. Ik denk kijk nog ff terug, want ik lig toch op bed met buikpijn. Staat de aflevering niet online. Die app werkt ook al niet. Goede start van de Avro
Het was weer een geweldige aflevering! Ik heb nog geen mol ik vind Tygo te voor de hand liggend. Ik vond Sofie sneaky met dat sein spel. maar misschien ook weer te
Jullie zijn allemaal scherp met aanwijzingen.. Ik mis die dingen altijd en dan denk ik achteraf Ohja natuurlijk.. Niets is wat t lijkt
Ik vind owen geen typische mol maar het viel mij wel op dat hij zich bij de executie heel raar gedroeg. Alsof hij het geheel aanschouwde ipv zelf meedeed, op een foto van dat fragment staat hij ook letterlijk buiten de groep.
Weet niet of het al gezegd is, maar dit vond ik vreemd. Misschien wel hint-waardig. Tijdens 1 van de testvragen vroegen ze wat de burgerlijke staat was van de mol. De antwoorden waren; ...... (weet ff niet meer) Getrouwd Gescheiden WEDUWE Als de mol een man zou zijn, zou er dan niet weduwe/weduwnaar moeten staan? Nu staat er alleen de vrouwelijke variant. Een man kan je geen weduwe noemen toch, of wel? Er zit elk jaar wel een hint in de testvragen, dus wie weet is dit er ook wel 1. Ik denk trouwens dat Aaf de mol is, mijn man denkt Sofie.
Viel mij ook op idd, maar dat kan ook toeval geweest zijn.. Hoewel... In widm is niks toeval geloof ik haha Ik heb echt nog geen idee, maar dat heb ik na 7 afleveringen nog steeds niet denk ik
Nee Susan is de enige weduwe van alle kandidaten. Ik vind het dan wel al heel gericht. Dus alle vrijgezelle of niet getrouwde kandidaten zijn dus niet de mol. Net zoals de woonplaats, je kon alleen kiezen uit amsterdam, utrecht of veenendaal.
Zit er wel een weduwnaar bij de mannen dan? Als die er niet bij zit is het logisch dat die keuze er ook niet bij zit toch?
Was het niet zo dat in het allereerste begin, met die brieven in de brievenbus doen, dat er één envelop heel duidelijk in beeld kwam, met daarop in hoofdletters FREEK??
Ik bedoelde niet dat de mol een weduwe moet zijn, ook al zou dat wel kunnen. Ik bedoel meer dat de optie die gegeven wordt een vrouwelijke variant is. wat er bij mij op lijkt alsof de vraagstelling enkel naar een vrouw gericht is.
Ja, dat zag ik ook. Vraag mij al wie die brieven geschreven heeft, want het waren volgens mij verschillende handschriften. wie was diegene die met het bootje wegging? zou dat een soort "Patrick Stoof-actie in de bus" kunnen zijn?
Dat bootje kwam nadat Jennifer wat had gezegd, razendsnel in beeld. Ik kreeg het beeld niet daarop stil, maar denk dat het wel degelijk iets te betekenen heeft. Maar ja, het is WIDM he? Geen idee wat. En als de slotaflevering is, met alle hints en sabotages, denk ik altijd, "oooowww jaaaa!"