OK de mol heeft dus geen tatoeage want owen dacht van wel.. Wat was die andere vraag die je bij hem in beeld zag?
Dat hoeft toch niet zo te zijn, misschien had hij die vraag juist wel goed. Die hint van die container was dus inderdaad niks, leek me al zo opzichtig
Tygo heeft tattoos. Ik geloof niet dat hij de mol is. To obvious.. toch? Iig zit mijn mol -JW- nog in het spel
Ik weet sinds vorig jaar niet of ze dan ook weer terugkomen, zoals die ene gast toen, die de uitzending erop doodleuk weer terug was haha.
Tuurlijk kan hij die goed hebben, maar als hij op 1 persoon zit denk ik dat je dan alles of goed of fout hebt. Maar er was nog een vraag in beeld bij owen. Weet iemand welke dat was?
Tja.... Ik heb een paar keer gekke beelden gezien tussendoor... Iets met een oog en nummers...een of andere Chinese vrouw. Titel was Vindingrijk ... En wie vond de zwarte stem.... Sofie toch?
Ik speel ook via de app, en had 60 punten. De vragen van wie volgens mij de mol is en wie de winnaar had ik goed.
Ik vind die app maar vreemd. Hoe kun je nou vragen beantwoorden over een aflevering die je nog niet hebt gezien.
Het is al een hele poos man-mol, vrouw-mol, man-mol.. dus na Kees vorig jaar zou het nu weer een vrouw moeten zij . Dús denk ik een man
Dat vind ik ook. Het zou heel flauw zijn als het nu weer een vrouw was. Op de een of andere manier vind ik Freek verdacht. HIj is erg op de achtergrond voor iemand die altijd in de schijnwerpers staat.
Ik vind het wel erg jammer dat het spel zo veranderd is de laatste seizoenen. Iedereen is zó aan het mollen en vorig jaar waren er ook mollenstreken van niet-mollen, die met hulp van de redactie moeten zijn gemaakt/uitgevoerd. Dus het wordt zo wel erg onmogelijk om de mol nog te ontmaskeren. Het programma trekt me nu ook nog niet zo erg. Of dat er nou aan ligt dat ik het nu tien jaar kijk, dat de opdrachten niet erg vernieuwend zijn of dat ik niets met China, metropolen en draken e.d. heb.... ik weet het niet, nog even een paar afleveringen afwachten. Hopelijk krijg ik het WidM-virus nog te pakken