De deelnemers van wie is de mol 2016 zijn bekend gemaakt. Wie is de Mol? deelnemers Vanaf zaterdag 2 januari om 20.30 uur op NPO1
Widm-fanaat meldt zich Ik ken er ook maar héél weinig, eigenlijk 'ken' ik alleen Ellie Lust en Cécile Narinx een beetje. Ayren Mylene, Klaas van Kruistrum Tim Hofman komen we wel bekend voor. Ik vind het nog niet echt spannend als ik de kandidaten zie, maar hopelijk komt daar verandering in. En het is dus voortaan op zaterdag in plaats van op donderdag. Ik weet nog niet zo goed wat ik daarvan vind
Oeh leuk!! Heb er zin in! Allemaal wel bekende koppies, alleen Remy en Rop zeggen mij niks. Ik ben benieuwd!!
Ik ken de meeste ook! Ik ben héél benieuwd naar Marjolein. Ben benieuwd hoe ze in het echt is. Ken haar alleen als Maxime.
Nee wel standaard op zaterdag. De serie Overspel loopt namelijk tot 19 november en op donderdag 26 november begint de dramaserie Tessa, gevolgd door de serie Heer & Meester op 28 januari. Allemaal op donderdag om 20.30 uur op NPO1, dus Wie is de Mol? is echt verhuisd naar de zaterdag.
OOhh kan niet wachten!! Wat hou ik van dat programma! Alleen erg jammer dat het naar de zaterdag is verhuisd
Ik ken er helemaal niemand van (kijk dan ook weinig tot geen tv, op wie is de mol na ), maar dat maakt me niks uit, heb er weer zin in!
Perfect op zaterdagavond, zit dochter vrijdag niet slaperig in de klas En niet kijken is met dit programma geen optie, zeker niet in de bovenbouw... En weer een deelnemer die we kennen uit ons durp, dus onze favoriet is al bekend.
He, wat balen zeg. Zaterdagavond heb ik zo vaak iets te doen, dan kijk ik bijna nooit televisie. Terwijl ik er op donderdagavond echt voor kon gaan zitten.
Of op de donderdag erna Ik ken alleen Klaas en Tim, de rest zegt me helemaal niks.. Dominicaanse republiek gaan ze heen toch? Ben benieuwd
Ooooh ik kijk echt al het hele jaar uit naar WIDM. Ik ken helaas echt niemand, maar dat geeft niets. Van mij mag het nu al beginnen!
Op het YouTube-kanaal van Wie is de Mol staan twee filmpjes waarin twee kandidaten zich voorstellen (Klaas, Airen, Annemieke en Remy) Leuk! https://www.youtube.com/user/avrowieisdemol/videos (Oh het staat ook gewoon op de website natuurlijk http://wieisdemol.avrotros.nl)