Ik heb dit bij Ellie Volgens mij hebben er redelijk wat op remy ingezet. Mijn zusje ook, veel punten kwijt
De term wie schrijft die blijft, kan maar op 1 iemand slaan. Maar dat ligt er echt veel te dik bovenop.
Ik had ook wat punten op Remy. Helaas, maar we speuren gewoon verder Mijn verdachten zijn Ellie, Rop (sinds vandaag) en Annemieke. (Ook sinds vandaag). Ik hou ook punten op Marjolein en Tim. Ik vind het maar moeilijk
Jammer ik ben ook wat punten kwijt. Ik zit nu op klaas (te layed back), rop, tim en cecile (wie neemt nette kleding mee naar wie is de mol)
Dat vond ik Annemarie in seizoen 12 ook doen. Was een mooie tactiek want ik dacht: die lijkt zo te acteren dat ze de mol is dat ze het echt niet kan zijn. En toen was ze het toch. Zo zet je mensen op het verkeerde spoor... En maak je ze helemaal gek . Marjolein blijft mijn verdachte nog wel even.
Zelfde! Ik blijf ook steeds maar op iedereen punten zetten, kan nog steeds niet iemand helemaal wegstrepen want iedereen doet wel iets verdachts
Volgens mij hadden ze het er in Moltalk over dat hij sowieso 23(4?) opschreef? Dus of 1/10 van het uiteindelijke bedrag, of het geaccepteerde bod. Maar kan ik mis hebben
Jop schreef Een bedrag dat met 2 begon Teake zag je 41 schrijven, kon dus of 41 of 410 of de hele pot zijn geweest.....
Annemiek plakte, in tegenstelling tot de rest, haar envelop niet dicht. Tenminste dat dacht ik te zien. Dat vind ik wel raar.
Volgens mij heeft Cecil dat bedrag opgeschreven. Rop valt trouwens nu ook af, ze zaten aan tafel te bedenken wat er met het geld aan de hand kan zijn en toen zei Rop: misschien is het een foto! En Marjolijn zei toen: Dat zou heel goed kunnen! Dus voor mij vallen die beide sowieso af, ik denk niet dat de mol dat uit zichzelf zou opperen.