Dit is idd door meerdere mensen hier ook al aangehaald maar niet zo expliciet voor als mensen hier dit niet willen weten. (Kan kijkplezier bederven namelijk )
Oh oeps haha. Ja zag de nodige theorieën en hints voorbij komen dus wist niet dat ik het niet zo expliciet mocht vermelden. Ik pas mijn post even aan dan. Moet jij dan ook even mijn quote aanpassen
Ik vind Tim ook verdacht, maar door die grijns bij de laatste executie omdat hij w.s wist dat hij met het 2345 bedrag doorging. De mol had meer geboden neem ik aan. Dus dan zou Tim niet de mol zijn. En die hint van klaas: er kwam mol cf klaas uit. Cf betekend vergelijk. Dus vergelijk de mol met klaas. Dus klaas is niet de mol maar misschien Annemiek omdat zij ook bij 3FM werkte?
Klaas is voor mij zo niet de mol. Alleen door dat zinnetje ben ik nog niet overtuigd hoor. Als je programma al lang kijkt weet je dat de hints behoorlijk subtiel zijn. Ze denken echt wel 3x na wat ze in een aflevering laten.
Nou, met margriet wat ook een hele letterlijke hint, kon je ook de tekst maken: magriet is de mol. En die hint met Klaas had hele maffe eind woorden van de oud mollen. Contra bijv. Ik vind Annemiek nu echt zo overdreven reageren... Extreem happy met dr jokers. Ik blijf er bij, zij isook verdacht. Zij of Klaas staan op mijn lijstje.
Maar bij de introduct-aflevering met art en de mol zei art toch dat hij tijdens het spel geen 1 op 1 contact met de mol zou hebben? in aflevering 1 plukte art Klaas uit de metro, dan zou Klaas dus de mol niet kunnen zijn. Nu heb ik het in al die jaren nog nooit goed gehad dus ik weet niet of het klopt haha
Ik vind het ook wel bijzonder dat Annemieke zo ineens bedenkt dat ze een bepaald liedje in haar hoofd houdt om die 2 minuten bij te houden. Liedje duurde 2:14. Ze weet veel van muziek, oke.. Maar vond het wel knap dat ze dat zo snel bedenkt.. En dat ze als eerste gaat en de 500 eruit haalt..
Dat was de sleutel om de deur open te maken. Balen dat Ellie eruit is. Vond haar wel grappig bezig. Ik vond dat annemiek verdacht deed, maar iedere aflevering is iemand anders overdreven verdacht.
Jongens, ik ga de app maar verwijderen:x:x:x ... denk dat ze deze keer een variatie hebben en dat er geen mol is... of dat Ellie weer terug komt in het spel... Kan niet anders....
Hahah Je weet het nooit bij wie is de mol, kan alle kanten op gaan Hier ook wat punten verloren. Ellie was niet mijn hoofdverdachte maar ergens wel verdacht. Helaas..
Ik zit maar op 1200 van de 1600 punten: zet iedere keer toch op iedereen iets in, maar dus in meer of mindere mate. Daardoor toch behoorlijk wat gemist