wie is de mol 2016

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MZS, 2 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WAvE

WAvE Lid

30 jan 2016
    73
    0
    6
    NULL
    Ik vind het ook lastig dit jaar. Heb toch wel 2 duidelijke verdachten en dat zijn Klaas en Annemiek. Al vind ik Cecile ook wel verdacht.

Heb weer zin in vanavond!

2. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.870
    5.107
    113
    Ik kan het helaas weer niet kijken vanavond, word morgen terug kijken.
    Net even mijn punten verdeeld maar het blijft lastig. Ik heb iedereen maar weer punten gegeven. Klaas en Cécile de meeste

3. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Hier ook de punten weer verdeeld. Meeste op Marjolein momenteel. Verder op iedereen iets behalve Cecile, die verdenk ik totaal niet.

Bedacht me net hoe leuk het is dat Wie is de mol dit jaar gewoon voor de derde keer op rij op mijn verjaardag is. Altijd leuke afsluiter van de dag ;).

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik heb op 4 mensen punten gezet: Taeke, Tim, Annemieke en Klaas. Sta nog steeds (gedeeld) eerste maar ik vrees dat het na vandaag niet meer zo is :D nou ja we zien wel! Heb er weer zin in, hopelijk gaan de meisjes lief slapen zo ;)

5. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

6. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Draagt rop nou oogpotlood?

Taeke wordt ook steeds verdachter. Marjolein te dik er bovenop. Maar toch blijf ik bij Klaas of Annemieke.

7. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Zou Taeke die enveloppen gauw weggehaald hebben? Mocht hij de Mol zijn, dan weet hij natuurlijk waar ze hangen.
    Ik vind het gewoon vreemd dat niemand de enveloppen zag (op een paar na natuurlijk).

8. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    1000 euro is wel echt weinig. Zou Klaas minder uit de kist hebben gepakt? Waarom kon hij alleen naar die kist, ging Cécile niet mee?

9. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Had Art dan niet gezegd dat er meer geld verdiend had kunnen worden?

10. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Dan is het gek dat de eerste enveloppen weggehaald zouden zijn, de laatste kunnen misschien wel. Eersten zijn denk ik gemist omdat hij niet signaal gaf dat er enveloppen hingen.

11. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Niet als het een mol actie is lijkt me.

12. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Maar dan zou Art meehelpen dus?
    Aaarghhhh ik word echt gek! :D

En nu ben ik ook nog eens te laat met het doorgeven van mijn punten..
    Ik had nog wat willen schuiven..

13. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Is natuurlijk allemaal voorbereid en geregisseerd, de molacties. Ze krijgen hele intensieve begeleiding.

Marjolein er uit! Dus de afvallertheorie klopte niet.

14. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Ai, hmm, ik denk dat ik het met die app maar ga opgeven nu... :)

15. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Hehe, eindelijk eens geen punten verloren! Net voor de afl mn punten van Marjolein afgehaald hihi.

Dat van dat geld uit het kistje zeiden wij ook al. Wie zegt dat Klaas alles eruit gehaald heeft???
    Heb nooit op Klaas gezeten maar dit is verdacht.

Cecile zal het niet zijn want ze verteld volgende afl van de afbeelding op de achterkant van het geld. Dat zou de mol nooit verklappen toch?

Als ik kijk naar de test, wie op wie gestemd heeft, wie daarbij een groen scherm heeft etc kom ik uit op Tim of Klaas.....

16. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Annemieke is voor mij zo hard de mol.

Vond niemand haar verdacht in de laatste opdracht? Secretaressedag werd nog als los woord doorgegeven. Rop bracht het alsof het gewoon nog een zin was en zij reageerde met: Ik heb geen secretaressedag! Hoe wist zij dat het geen zin was? Als mol kan ze dat weten omdat ze de tekst al van te voren heeft gelezen. Maar oké, als deelnemer kan je het ook zo opvatten, maar waarom heeft ze hem dan toch als zin opgeschreven aan het eind? Vond ze het wel een mooie molactie? Omdat ze verder de boel zo correct doorgaf, toch nog even wat mollen. Ik vond het heel verdacht.

17. veense

veense Niet meer actief

Daar klopt geen bal van, Ellie woont in Zaandam vertelde ze een keer, en niet in Amsterdam.
    En ik weet 100% zeker dat Klaas niet in postcode 3902 woont, vroeger misschien, maar nu niet meer.

18. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Cécile zou wel eens kunnen winnen. Maar idd, de mol zou dat van de achterkanten nooit verklappen! Scherp:)
    Ik vond Annemiek niet verdacht met de laatste toegevoegde zin. Dat was ook heel vaag doorgegeven .

Klaas maakte in de voor met Cécile een gekke opmerking. zij zei: wat zijn we uitslovers, dan verdenkt niemand ons meer als mol. Hij haperde even en zei iets in de trant van: yes, gelukkig.

Ik vond dat een hele oprechte reactie, maar dat is iets waar alleen de mol blij mee kan zijn:)

19. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Niemand die Rop verdenkt?

20. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Jazeker wel! Ik. Hij zei gistere ook iets van: ik zit heerlijk in mijn knollentuin.

Hij staat bij mij als hoogste op mijn lijstje. Daarna taeke & klaas.

Heb overigens nog geen punt verloren in de app!

Deel Deze Pagina