Ik was nog geen punten kwijt.. sta met 2 anderen op de 1ste plek Ik denk dat het volgende week wel minder word. Ik zit voornamelijk op klaas.. en na zaterdag een beetje op teake.. zag een stukje voorbij komen dat ze al gepuzzeld hadden wat er op de achterkant van het geld staat.. Tim heeft ook op het lijstje gestaan bij mij, maar ik denk dat ik maar een beetje in mijn tunnelvisie blijf.. zooooo gevaarlijk!!! hahaha
Wat ik erg raar vond: Taeke zei duidelijk zeveren tegen Klaas, en even later zei Klaas wel goed zeveraars tegen de volgende... Dat kan alleen als je de tekst al kende. En ook erg raar dat hij niet reageerde toen Taeke tegen hem zei dat wereldbol langer is dan stewardess, dat kwam Klaas wel goed uit... Conclusie: Klaas is mijn mol (al zei hij dit weekend op de open dag vd plaatselijke middelbare school dat hij echt niets verklapt, behalve dan dat Ellie het iig niet is ...)
Ben ik de enige die echt nooooit een idee heeft van wie het zou kunnen zijn? Is maar goed dat ik nooit bij de recherche ben gaan werken
Ik denk dat er over de Zwangerschapspagina poule wordt gesproken hier. Als je daar aan mee doet dan sta je dus ook bovenaan.
Yes samen met Klaas. Mijn theorie is dat de mollen van vorig jaar altijd vrij low profile blijft in het begin. Ze brengen geen geld in het laatje en als ze dat wel doen dan gaat het er altijd wel weer snel uit de volgende aflevering of zo.
Die dames die alle punten nog hebben.. Hoe?! Ik blijf maar steeds mijn punten verdelen over iedereen. Ik vind het zo lastig. Klaas en Cécile staan nog bovenaan bij mij. Ik vraag me af of er al echt iemand te zien is op de geld, lijkt me zo vroeg. Ze hebben ook aardig wat geld misgelopen. Worden jullie trouwens ook zo jaloers door die bestemming. Ik vind het echt prachtig
Ik in het begin op wel 5, laatste keer op 4 mensen ingezet. Gewoon op wie ik heel zeker wist dat die de mol zouden kunnen zijn ingezet of van wie ik denk dat die ver gaat komen. (Zat tot nu toe goed met m'n afvaller voorspelling behalve Ellie, die had ik iets later verwacht) mijn mollen zijn Rop,Tim of Taeke (maar vanwege de mega hint op Klaas, streep ik hem niet af vond hem alleen de laatste aflevering echt niet verdacht) Annemieke is mijn (wens)winnaar.
Ik vind het ook erg lastig.. de hints vliegen alle kanten op. En iedereen heeft of doet wel iets verdachts... ik ben ook al wat punten verloren, maar we strijden dapper door De locatie waar ze zitten is wel erg gaaf!! Ik gok dat ze na volgende week, met de puzzel van het geld, wel meer geld willen gaan verzamelen om erachter te komen wat er nou precies op de achterkant staat. (Volgens mij hebben ze nog lang niet genoeg, en lijkt het me ook niet dat ze er nu al achter komen..) Edit: Cecile komt zelf met het idee om het geld te gaan puzzelen. Als mol zou je toch niet willen dat ze daar achter komen?
Er is ook wel iets met linkshandig. Vorige aflevering met het woordenboek en deze week bij de fietsopdracht constant 1 local in beeld met maar 1 arm. De linkerarm....
Iemand heeft een verdachte die hij/zij verdacht de gezicht bewerkt met die bolletjes en daar kon hij het geld waar de achterkant van bekend is zo leggen dat het klopte. Maar in hoeverre hij die foto heeft bewerkt. En hoe hij erbij komt dat de foto bv uit 100 bolletjes bestaat ipv 250 (ik zeg maar wat) dat weet ik niet.
Ik heb hem net terug gekeken. Hij zegt echt knollentuin. " Ja, ik zit in mijn knollentuin" op 33.32. Hmmm maakt hem wat mij betreft behoorlijk verdacht.
Vanavond weer Mollen!!! Ik ben echt benieuwd. Ondanks de actie met het geld strijken in het voorstukje zit ik toch nog steeds op Cecile... stom eigenlijk maar goed. We zullen zien.... Ook zit ik een beetje op Tim. Zag op fb een voorstukje over een opdracht van vanavond en ze staan allemaal met een lachend gezicht behalve hij... plus dat hij weer eens achterin staat...
Pff ik zit er gewoon niet in dit seizoen, zal de zwangerschap wel zijn. Mijn mollen zijn eruit, ik heb geen flauw idee meer... Ik denk dat ik lekker hersenloos ga kijken en het zoeken naar de mol voor dit jaar opgeef. Ik heb iets anders aan mijn hoofd...
Zag een spoiler voorbij komen met de afvaller van vandaag... Foutje van de avrotros *oops* ben benieuwd of het klopt!