Toch verdenk ik Tim nog steeds als mol want je hoorde bij hem tijdens de test ook niet duidelijk de mollen toch? En hij zette geen jokers in!! Verder vond ik het knikje vreemd voordat Art zijn naam noemde voor het scherm... niemand anders gezien? Jammer ben weer veel punten kwijt aan Cecile...
Bedankt, net voor de uitzending hier nog even gelezen, je hebt me 1000 punten bespaard Wel een gigantisch slordige fout!
En dan dat geklungel met de woorden doorgeven in de kabelbaan... Tientallen keren spellen, het niet goed verstaan enz enz. En vervolgens tijdens 'de biecht' de woorden vlekkeloos opnoemen inclusief betekenis...
Ging op all-in op klaas... Maar het is niet zo dat ik volledig op Klaas zit.. Ik had eerst mijn verdenkingen helemaal op Tim.. Maar 1 van hun kan hartstikke mollen..
Ik was overtuigd van Ellie.... , maar zit nu op Tim. Titel van gisteren was misplaatst. Hij stond niet goed bij de groepsfoto.
Maar dat kan toch bijna niet. De foto is een still van een shot genomen voor opdracht 1, alle testen en dus eliminaties moesten nog plaatsvinden. Dit zou alleen kunnen kloppen als ze alle volgordes van mogelijke afvallers hebben gefilmd. Dat zou veel te veel tijd hebben gekost, bovendien zouden de kandidaten uit die wisselingen kunnen afleiden wie de mol is. Die zou altijd bij de laatste 3 overblijven. Dit moet wel toeval zijn.
Klaas is de mol, en anders Rop. Maar alle aanwijzingen gaan wel heel duidelijk naar Klaas. Als dat zo is vind ik hem niet de beste / leukste mol.
Met de eindopdracht stond de kartonnen Tim toch op de verkeerde plek? En op de groepsfoto die in de media elke keer wordt gebruikt ontbreekt Tim ook. Maar goed, ik roep al vanaf het moment dat de kandidaten bekend werden dat het Tim is. Iets met tunnelvisie
Ik denk dat Tim, Rop of Annemiek (heet ze zo?) de mol is. Zij zijn grappig, hebben humor.. Klaas en Taeke zijn wat saaie mensen, lijken me echt spelers.
Hahah wauw! Geniale molactie! Was me helemaal niet opgevallen. Ik zit al vanaf aflevering 1 op Klaas. Noem het tunnelvisie.. Ik weet het niet, maar ik kan niks anders meer zien dan Klaas
Aflevering 1 zat ik op Marjolein, maar al snel zat ik ook op Klaas. Gisteren stond er in het begin van de aflevering heel groot 40 op een gebouw. Klaas is 40, en de hele tijd die Jezus beelden die voorbij kwamen... Klaas van Kruistum
Dat soort dingen vallen mij echt nooit op Ik heb het ook pas 1x goed gehad vanaf aflevering 1. Met Dennis Weening. Maar dat was nergens op gebaseerd puur omdat ik hem de leukste vond en het me leuk leek dat hij de Mol was!
Er bestaat dit jaar voor het eerst een spotify afspeellijst met alle muziek uit dit seizoen en wat mij enorm opvalt is dat het allemaal instrumentaal is. Nog geen 1 keer muziek met tekst geweest. Het kan puur toeval zijn maar misschien is dat ook een verwijzing naar de mol... Hoe weet ik alleen nog niet, Remy is er al lang uit.