Dat is niet waar, er is ook al muziek van buena vista social club geweest, chan chan is een nummer met tekst.
Oh, dat filmpje van Klaas! Hahaha even de tafel een zetje geven, slim! Ik ben punten kwijt aan Cecile via de app, had op 4 gespreid. Nu nog als verdachten, Klaas, Tim en Rop. Ik vind het een leuk seizoen!
En waarom stond het bord van Annemieke uiteindelijk helemaal niet op de foto? Die had haar teampje wel gevonden, ze heeft 'm zelf nog opgehaald en ingeladen. In haar teampje zaten ook Rop en.. Cecile als ik het goed heb? Hoe is dat bord verdwenen?? Was Annemieke misplaatst? En hebben jullie ook gezien dat Klaas op een gegeven moment een bord niet goed losmaakte van een paal langs de weg en dat hij toen het bord maar losscheurde van z'n 'steun'? Is dat bedoeld als mollenactie? Want zonder steun kan je dat bord in principe toch niet meer neerzetten! Nou hebben ze uiteindelijk alle borden moeten vasthouden vanwege de harde wind, maar toch... Ben ik de enige die dat is opgevallen? En Rop die zich zo bemoeide met het (slechte) walkietalkiewerk in de gondels, dat hij daarna geen enkel woord had geleerd? Klaas zei dat hij de hamer links op de tafel had neergelegd. waarom legt Rop zijn hamer dan ook links? Dat is misplaatst, want het moest toch in spiegelbeeld-dleeblegeilps?? Was Klaas daar aan het mollen of juist Rop? Ik zit al tijden op Rop, maar spreid nog even op Klaas. Inderdaad: leuk seizoen weer!
Klaas wordt in oktober pas 40 hoor Ik blijf er bij dat Klaas de mol is, daar valt mij te veel voor op (oa dat zetje tegen de tafel, de hamer en vorige week op de brug toen hij iets dat fout werd doorgegeven uit zichzelf goed zei)
Klaas was daar aan het mollen want hij zei tegen Rop dat Rop de hamer links neer moest leggen. Toen vroeg Rop nog, links vanuit mij of vanuit de zaal (zoiets)
Annemiek zit toch nu sowieso in de finale ? ze heeft toch nog haar vrijstelling die ze nog niet heeft ingezet? Denk dat volgende week Teake er uit gaat. Tim is voor mij nog steeds de MOL
Ik vind die blauwe ogen van Tim zo verdacht. Tot ik me net ineens afvroeg of hij gewoon lenzen draagt. Die kunnen voor behoorlijk droge ogen zorgen. Waar je ook sluw van kan gaan kijken xd
Ik blijf ook nog bij Tim. Volgens mij zit half Mol kijkend Nederland op Klaas, maar ik blijf bij Tim.