Rondom de test zei iedereen: - Klaas: zat op Annemieke - Tim: zat op Annemieke - Rop: niet op Taeke of Annemieke, dus op Klaas/Tim - Annemieke: zat op Klaas - Taeke: onbekend Als Klaas en Tim dan doorgaan (met als mol Annemieke) en Rop valt af, is de kans dan niet groter dat Annemieke de mol is? Kan natuurlijk zo gemonteerd zijn dat je dit denkt. Maar leek mij in ene redelijk logisch. Helemaal gecombineerd met haar uitspraak van Molina ipv Molino bij het restaurant.
Ik ga voor Annemieke. Kan dat niet meer loslaten. Maar denk eigenlijk wel dat het Klaas zal zijn, de hints naar hem zijn toch te groot...
Ja al die kruizen overal! Ik vind het toch lastig hoor haha. Twijfel erg tussen Tim en Klaas, maar begin langzamerhand aan iedereen te twijfelen hahaha.
Leuke aflevering weer. Ik ben helaas wel (weer) wat punten verloren, maar ik doe het nog redelijk in de poule. Ik denk nog steeds dat Klaas de mol is, maar iedereen blijft verdacht haha
Ik zit voor 90% op Klaas en voor de rest op Annemieke. Ik blijf haar ook verdacht vinden, maar ik zit te diep in mijn Klaas-tunneltje
Klaas stond bij de camera's voor het woord 'control'. Op een gegeven moment kwam dit in beeld: Bekijk bijlage 491495 Lijkt verdacht veel op 'Mol'? (Niet zelf gevonden overigens)
Het is natuurlijk wel maar +/- 1 seconde in beeld.. Ik had het zelf niet eens gezien Ik zag klaas wel voor het volledige woord 'control' en toen dacht ik nog: dat is een hint! De mol heeft natuurlijk alle controle over het hele spel.
Dat laatste viel mij ook op! Heb nog steeds het maximaal aantal punten! Hoewel ik het nu niet meer weet hoor...
Klaas valt wel steeds meer op eigenlijk.... Had gisteren nog snel al mijn punten in de app op hem gezet, en bam, alles verdubbeld na de uitzending van gisteren! Taeke verdenk ik ook nog steeds....
Ik zit ook op taeke vanaf aflevering 1 wel irritant dat degene die ik totaal niet verdenk eruit vliegen