Gelukkig, toch meer taeke-verdenkingen hier! Ik begon al te denken dat ik een compleet ander programma kijk dan de rest van Nederland
Nou ik vlieg nog alle kanten op. Bij elke theorie ga ik weer helemaal om. Ik zit dan weer niet op klaas. Hebben jullie al meegekregen (vast wel maar zie het nog niet genoemd staan) dat Annemieke in dat filmpje voor Cecile in plaats van "hiep Hiep hoera" "ik ben de mol" lijkt te zeggen? Ik zat helemaal niet op haar. Maar nu wel! Ik ben zo benieuwd naar die laatste aflevering waarin we zien welke mollenacties en welke hints er waren.
Wie is de Mol?-deelnemers Airen Mylène en Taeke Taekema hebben een relatie | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl ...wat leuk, echte Mollenliefde
Ik zit op Klaas, en ik zag al helemaal voor me dat hij in dat restaurantje waar hij eten moest halen tegen die mensen zegt: doe maar rustig aan, geen haast. En dan doen alsof het niet aan hem lag dat het zo lang duurde
Ik begreep ook niet waarom de kip moest afkoelen? Hij moest er toch nog mee fietsen? Dus voordat het bij het plein aan zou komen is het toch niet meer zo kneiter heet?
Ik denk Tim eruit vanavond. Hij zitvolgens mij op Klaas, weet het zeker, probeert zichzelf nu heel erg verdacht te maken. Klaas is voor mij nog steeds de mol, zeker na het YouTube filmpje dat hij even de witte tafel met de decor opdracht een duwtje geeft. Sneaky mol actie. Iemand die juist wil.mollen doet het meer zoals Tim bij bijvoorbeeld de kabelbaan opdracht, doen of hij getikt is
Oja, het is alweer zaterdag. Ben er dit seizoen echt helemaal niet bij en heb nog steeds geen flauw idee wie de mol kan zijn...