Ik zit ook echt vol op Klaas. Al denk ik dat je 100% safe zit als je all in gaat op Annemieke, want die heeft een vrijstelling toch?
Ja dat klopt! Taeke is echt veel te fanatiek hier om de Mol te zijn. Klaas heeft niks gevonden. Toch? Ja 1, omdat Annemieke het zei en vervolgens zat die in de -
Ik zat eerst vol op Tim, laatste afleveringen op klaas en nu weet ik het niet meer. Zeker 1 van die 2
Noem het tunnelvisie, maar hebben we echt gezien dat Art dat geld aan haar had gegeven? Ze is penningmeester dus ze kan ook 1000 uit de pot hebben laten zien....
Art zei tijdens de eliminatie, toen Tim en Taeke nog op hun scherm wachtten, dat één van hen misschien al vanaf het begin wist dat de ander eruit zou gaan. Tim zat te knikken! Ik vind het moeilijk... Tim stond met die tijdklokken ineens doodleuk bij het ene scherm dat al in de min cijfers liep, toen Klaashem uitzette. Klaas was hierin ook wel verdacht.. hij deed er voor mijn gevoel te lang over om Annemieks aanwijzingen op te volgen... Beide verdacht in mijn ogen. Maar ik heb Annemieke ook nog niet afgeschreven...
Nog 2 afleveringen.. 1 met opdrachten en de test.. en dan stukje finale en dan zeggen ze volgende week de finale.. Laatste aflevering komen ze bij elkaar
Jammer Taeke eruit.... nog 2 afleveringen met idd volgende week de cliffhanger Ik zet alles op Tim in, ze kunnen het voor mij alledrie eigenlijk wel zijn.
Ja volgende de finale, maar daarna pas de uitslag (live 'finale', op 5 maart) in Vondel CS met alle kandidaten terugkijken op het seizoen en onthulling wie de Mol is, wie winnaar en wie verliezer.
Haha zeker! Wel leuk voor ze. Maar Taeke heeft wel veel geld verdiend voor de pot. Ik hoop dat Annemieke de mol blijkt te zijn, Klaas zit iedereen al vanaf het begin op. Zou het niet leuk vinden dat hij het is. Tim is ook wel erg verdacht, neig nu het meeste naar hem, maar door de vele hints van hem zelf vind ik hem ook niet zo leuk als mol.
ik denk en dat denk ik al vanaf aflevering 3 dat Tim de mol is Annemiek de winnaar Klaas de verliezer