wie is de mol 2016

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MZS, 2 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Wat een saaie aflevering en ben niks wijzer geworden. Ik blijf op klaas, maar is een gok.

2. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Tim mol (teveel micro-expressies)
    Klaas winnaar (zit op tim)
    Annemieke verliezer (zit op klaas)

3. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Zo dat was een saaaaie aflevering zeg! Ik blijf nog even op Annemiek :)

4. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Ik heb dus niks gemist. Wel bijna 12000 punten op de app...

5. Veera

Veera Niet meer actief

Jammer dat t zo saai was aangezien de vorige finales veel spectaculairder waren (dacht ik) nu is t een beetje van Ach iedereen weet toch dat de ontknoping volgende week is dus we doen maar wat.
    Ik zet in op Annemiek, hopend dat zij t is. Als Klaas t is valt dit seizoen me vies tegen

6. McDsee

McDsee Niet meer actief

Dat laatste spel ging nergens over. Herinner me leukere eind spellen. Jammer ook dat de verliezer niet is bekend gemaakt.
    Ik vind het wel opvallend dat MolTalk het niet over de ontdekkingen van Klaas die op internet te vinden zijn gehad heeft. Ik ben daardoor bang dat Klaas wel de mol is, maar ik wil toch op Annemieke blijven.

7. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Art zegt letterlijk in het voorstukje: "Klaas is de Mol."
    Dat moment waarop hij over iedere finalist iets zegt

8. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Dit kan toch niet? Annemieke zit op klaas, klaas zit op tim. Dus als
    Tim de mol is, is klaas de winnaar.

9. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik vind het wel grappig dat blijkbaar nog steeds veel mensen op Annemieke zitten. Ik verdenk haar echt al weeeeken niet meer. Ik vind haar echt een kandidaat.

Wat mij betreft kan het nog steeds Tim of Klaas zijn. Aangezien volgens mij ook nog steeds Nederland het niet zeker weet, ben ik niet teleurgesteld als Klaas het is. Het is toch ook de bedoeling dat clues worden uitgeplozen. Er was ook eens een seizoen waarin je achteraf de hints zag en ik echt dacht 'uhhhm ok??". Totaal onduidelijk en eigenlijk nooit te ontrafelen. Dan liever zo.

10. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik zit nu te kijken he.. Maar waarom gaat Tim of Annemieke niet voor de camera lopen?
    Of waarom gaat Klaas niet kruipen? Ziet er achterlijk uit, oke.. Maar dan krijg je alleen de grond op de camera.

11. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Wat zou er met het kamernummer zijn waar Annemieke slaapt? Het werd 2 keer benoemd/in beeld gebracht. 1824, iemand het opgevallen?

12. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ja dat dacht ik dus ook, maar ik denk dat misschien gezegd is dat dat niet mocht. Het ligt erg voor de hand dat je dan gewoon op handen en voeten zou moeten gaan lopen.

13. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Was ik ook al benieuwd naar inderdaad. Vond het opvallend.

14. McDsee

McDsee Niet meer actief

Wat het nummer betekend weet ik niet, maar ik vond het iig opvallen dat Annemieke een kamer voor zichzelf wilde. Als mol weet je in welk hotel je slaapt. Wellicht met 1 zoekresultaat kom je er al snel achter dat de bedden niet los staan en je niet privé onder de douche en naar het toilet kan gaan.

15. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Vind dat niet echt een mol-ding, ik snap ook best dat ze als enige vrouw in dat trio liever alleen ligt en de mannen samen..

16. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Dat ze die kamer alleen wilde vond ik niet opvallend. Ze was de enige vrouw toch? Maar ze zou het inderdaad al prima hebben kunnen geweten, als mol zijnde. Ik vond het gewoon opvallend, het kamernummer wordt normaal niet zo benoemd. Die van de jongens zagen we ook niet.

17. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Als Annemieke de mol is, heeft ze wel heel veel geld binnen gebracht!
    Tim die met de kofferopdracht die toch nog even,de goede koffer binnenhaald...

Klaas is de mol! Alle aanwijzingen duiden ook Klaas aan. Wat ik wel jammer vind want eigenlijk is hij dan na afl.2 al uitgelekt toen dat MOL CF KLAAS ontdekt werd uit de kloosteropdracht.

18. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Ze heeft er ook heeel veel uit gehaald..

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Dat was mij ook al opgevallen. Daar moet wel iets mee zijn.

20. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Was dat niet 1 vd bedragen op een papiertje dat geboden werd ergens voor?

Deel Deze Pagina