wie is de mol 2016

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MZS, 2 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Dat zou wel heel toevallig zijn he dat ze daar ook een kamer nummer van hebben. Een mol alleen kan dit weten.

Maar niets is wat het lijkt! :D

2. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    heb al kamer nummer als postcode gecheckt, maar dat is alkmaar en daar kan ik geen link leggen met de 3 overgebleven kandidaten.

3. mama2013

mama2013 Actief lid

8 jun 2012
    383
    0
    16
    Dit vond ik ergens:

"Kamernummer 1824 komt duidelijk in beeld. Als je googelt op ‘1824’ kom je al snel een pagina tegen over Het gouden tientje. Op dat muntstuk staat dus het jaartal 1824, maar ook een kruis. Klaas is een tientje waard, en dat kruis heeft geen uitleg nodig."

4. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38

Waaaaah geweldig!!!

5. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Hahaha ik zou het wel geniaal vinden als het Klaas dus niet is.
    Alles wijst erop dat hij het is, ik zit al vanaf aflevering 1 op hem en de laatste afleveringen All-in gegaan.
    Maar vandaag dacht ik: het ligt er wel heel dik bovenop. Wat nou als dit misleidend is en hij het juist niet is? :D
    Aarrghh WIDM.. Maak me gek 😂

6. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Als Klaas de mol is dan vind ik dit wel n heel slecht seizoen. Veel te duidelijk dan.

7. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Waarom zou het misleidend zijn?
    De hints zijn misschien te duidelijk ja, maar voorgaande jaren waren ze weer veel te moeilijk.

8. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Eh omdat zo'n beetje heel Nederland op Klaas zit? En ze misschien juist de nadruk op Klaas hebben gelegd en dat het dan stiekem iemand anders is :)

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik hoop ook zo dat het Klaas niet is!! Lijkt me echt geweldig :D

10. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    Ik ook, zou het helemaal leuk vinden als het Annemiek is:D

11. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik denk niet dat het Klaas het is, dat zou te duidelijk zijn. En eerlijk.. ik zou heel teleurgesteld zijn. Ik denk Tim.

12. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ja ik snap je. Maar zouden ze dat doen, de focus op iemand anders leggen terwijl een ander de mol is??

Nog twee daagjes en dan weten we het!

13. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Ik hoop ook echt op iemand anders, zou topseizoen zijn dan.
    Als het Klaas het is, helaas, slecht seizoen dan!

14. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Dus eigenlijk wil men dé Mol niet ontmaskeren?!? Dan zijn de hints te ver gezocht en nu zouden ze te makkelijk zijn, die hints heb ik overigens van internet en niet zelf ontdekt. Er was een seizoen dat iedereen zei dat het Willem (meen ik) was, stond zelfs op z'n shirt maar niets was minder waar...en ook nu zijn er nog genoeg twijfels. Ik zit sinds afl.2 op Anemieke en ik wissel niet meer :D

15. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.809
    5.944
    113
    Vrouw
    Zij lijkt heel fanatiek, maar als je dan kijkt naar het bedrag in de pot....
    Ik ben de kluts volledig kwijt maar zit qua gevoel ook bij haar!

16. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Niemand heeft in de laatste test op Annemieke gestemd. Zou wel een grap zijn als zij de mol is, wie heeft er dan gewonnen? Klaas en Tim stemden op elkaar.

Ik heb afgelopen week alle afleveringen nog eens teruggekeken, makkelijker nu ik nog maar op 3 kandidaten hoef te letten elke aflevering. Ze doen allemaal dingen waarmee ze de mol zouden kunnen zijn. Maar voor mijn gevoel is Klaas het...

17. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Wel grappig, ik zou ook meer amused zijn als het Annemieke is:)
    Maar heel eerlijk, alsof ik zelf al die hints naar klaas heb uitgeplozen. Lang leve google. wel grappig dat je dan toch een soort teleurstelling zou ervaren van: het is tè obvious:p

18. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Klopt, ze LIJKT heel fanatiek, maar als je daadwerkelijk gaat optellen, valt dat bedrag wel mee. Ze liet zich afschieten bij de drones, klom ineens niet meer en volgens mij bracht ze bij de fietsopdracht ook geen geld in de pot. Zo maar wat dingen.

19. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.869
    5.142
    113
    Home

krijgt de mol dan niet zelf het geld wat in de pot zit?

maar goed ik blijf erbij dat het wel klaas moet zijn ( helaas) de hints zijn te overduidelijk

20. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Nou dat zou ik dus ook een goeie vinden als dat gebeurde.
    Dan is de mol gewoon heel goed geweest.

Maar als mol zijnde kun je niet winnen. Ze kijken dan naar alle andere testen hoe vaak de finalisten op de mol zaten. Daarbij zal er in de laatste test best wel eens een vraag per ongeluk fout zijn beantwoord waardoor dat antwoord juist de goeie mol was.

Deel Deze Pagina