Dat zou wel heel toevallig zijn he dat ze daar ook een kamer nummer van hebben. Een mol alleen kan dit weten. Maar niets is wat het lijkt!
heb al kamer nummer als postcode gecheckt, maar dat is alkmaar en daar kan ik geen link leggen met de 3 overgebleven kandidaten.
Dit vond ik ergens: "Kamernummer 1824 komt duidelijk in beeld. Als je googelt op 1824 kom je al snel een pagina tegen over Het gouden tientje. Op dat muntstuk staat dus het jaartal 1824, maar ook een kruis. Klaas is een tientje waard, en dat kruis heeft geen uitleg nodig."
Hahaha ik zou het wel geniaal vinden als het Klaas dus niet is. Alles wijst erop dat hij het is, ik zit al vanaf aflevering 1 op hem en de laatste afleveringen All-in gegaan. Maar vandaag dacht ik: het ligt er wel heel dik bovenop. Wat nou als dit misleidend is en hij het juist niet is? Aarrghh WIDM.. Maak me gek 😂
Waarom zou het misleidend zijn? De hints zijn misschien te duidelijk ja, maar voorgaande jaren waren ze weer veel te moeilijk.
Eh omdat zo'n beetje heel Nederland op Klaas zit? En ze misschien juist de nadruk op Klaas hebben gelegd en dat het dan stiekem iemand anders is
Ik denk niet dat het Klaas het is, dat zou te duidelijk zijn. En eerlijk.. ik zou heel teleurgesteld zijn. Ik denk Tim.
Ja ik snap je. Maar zouden ze dat doen, de focus op iemand anders leggen terwijl een ander de mol is?? Nog twee daagjes en dan weten we het!
Ik hoop ook echt op iemand anders, zou topseizoen zijn dan. Als het Klaas het is, helaas, slecht seizoen dan!
Dus eigenlijk wil men dé Mol niet ontmaskeren?!? Dan zijn de hints te ver gezocht en nu zouden ze te makkelijk zijn, die hints heb ik overigens van internet en niet zelf ontdekt. Er was een seizoen dat iedereen zei dat het Willem (meen ik) was, stond zelfs op z'n shirt maar niets was minder waar...en ook nu zijn er nog genoeg twijfels. Ik zit sinds afl.2 op Anemieke en ik wissel niet meer
Zij lijkt heel fanatiek, maar als je dan kijkt naar het bedrag in de pot.... Ik ben de kluts volledig kwijt maar zit qua gevoel ook bij haar!
Niemand heeft in de laatste test op Annemieke gestemd. Zou wel een grap zijn als zij de mol is, wie heeft er dan gewonnen? Klaas en Tim stemden op elkaar. Ik heb afgelopen week alle afleveringen nog eens teruggekeken, makkelijker nu ik nog maar op 3 kandidaten hoef te letten elke aflevering. Ze doen allemaal dingen waarmee ze de mol zouden kunnen zijn. Maar voor mijn gevoel is Klaas het...
Wel grappig, ik zou ook meer amused zijn als het Annemieke is Maar heel eerlijk, alsof ik zelf al die hints naar klaas heb uitgeplozen. Lang leve google. wel grappig dat je dan toch een soort teleurstelling zou ervaren van: het is tè obvious
Klopt, ze LIJKT heel fanatiek, maar als je daadwerkelijk gaat optellen, valt dat bedrag wel mee. Ze liet zich afschieten bij de drones, klom ineens niet meer en volgens mij bracht ze bij de fietsopdracht ook geen geld in de pot. Zo maar wat dingen.
krijgt de mol dan niet zelf het geld wat in de pot zit? maar goed ik blijf erbij dat het wel klaas moet zijn ( helaas) de hints zijn te overduidelijk
Nou dat zou ik dus ook een goeie vinden als dat gebeurde. Dan is de mol gewoon heel goed geweest. Maar als mol zijnde kun je niet winnen. Ze kijken dan naar alle andere testen hoe vaak de finalisten op de mol zaten. Daarbij zal er in de laatste test best wel eens een vraag per ongeluk fout zijn beantwoord waardoor dat antwoord juist de goeie mol was.