gebeurde wel eens vaker dat presentator het wist. Bij het stukje met uitleg aan de mol.. miste ik de map van Rop.. Of heb ik niet goed opgelet
Jaaa ik kijk ook weer! Ik verdenk Marjolein, volgens mij werd er aan het begin van het programma al een subtiele hint gegeven
Bedankt dames voor jullie uitleg. Ooit ben ik eens midden in een seizoen gaan kijken en er kwamen toen alleen maar wat mijmerende kandidaten aan een tafel in beeld. Dacht is dit alles, daarna nooit meer gekeken. Maar goed, misschien moet ik het eens vanaf het begin kijken. Wellicht wordt ik dan bevangen door het widm-virus.
Mijn man zei.. Dus als ze het blok hadden laten liggen. dan zou iedereen doorgaan en ze hebben 2000 euro.. Dan was het alles of niets zijn geweest..
Kan iemand nog even kort uitleggen wat Art aan het begin zei tegen de mol over het geld en de persoon die op de achterkant stond? Ging mij even te snel
Tunnelvisie begonnen! Ik blijf achter mijn eerdere post dat ik Taeke verdenk, tijdens de metro opdracht hoorde je op een gegeven moment de stemmen van 3 kandidaten die vertelden welke mensen zij zochten en daar hoorde je: iemand van 36, met hoofddeksel, met baard! Taeke wordt volgende week 36, heeft een baardje en droeg een pet!
Ik vond het wel een leuke eerste aflevering . Heb echt nog geen flauw idee wie de mol is maar dat komt omdat ik de eerste aflevering op misschien 2 mensen na niemand ken, ik ben meer bezig met namen leren dan met de mol zoeken. Aflevering 2 wordt meer verdenken . Ben wel ingelogd in de app nu, dus mocht iemand een poule gaan aanmaken: mijn gebruikersnaam is daar hetzelfde als hier, Linnaea. Snap overigens nog helemaal niet hoe die app werkt maar dat ga ik uitvinden.
Mijn vriend zegt: op het petje van Taeke staat "Doe Maar Lekker" oftewel DML De Mol! Ik denk nog stees Cecil
Leuke aflevering, leuke groep. Vind het moeilijk om er nu al iets over te zeggen. Maar mijn gevoel gaat naar Cecile en Klaas. Ik heb ook even de app gedownload, zelfde gebruikersnaam als hier: madeliefje06, wel zo makkelijk Dus als iemand een poule aanmaakt
Dan woon ik ook in jouw woonplaats Die zelfde reden had ik trouwens ook met Jan-Willem, maar dat mocht ook niet baten